شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ برتر#نساجی#فجر

سرمربی فجر سپاسی:

سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت‌زده نکرد/ گل نساجی آفساید بود

سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت‌زده نکرد/ گل نساجی آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی که امسال در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد، گفت: بعد از حدود ۱۰ سال به لیگ برتر بازگشتیم ولی سطح کیفی این مسابقات ما را شگفت زده نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر سپاسی که این فصل و بعد از سال‌ها دوری از لیگ برتر به این مسابقات بازگشته است، روز گذشته در هفته نخست بازی‌ها برابر نساجی با یک گل شکست خورد.

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی در خصوص این بازی به خبرنگار مهر، گفت: هرچند در این بازی باختیم اما عملکردمان خوب و امیدوار کننده بود. البته باید بگویم گل نساجی هم آفساید بود.

وی ادامه داد: این نخستین بازی ما در لیگ برتر بعد از سال‌ها بود. تعداد زیادی از بازیکنان نخستین تجربه خود را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند و در ۱۵-۲۰ دقیقه ابتدایی تحت تاثیر این موضوع بودند ولی به تدریج خودشان را پیدا کردند.

سرمربی تیم فجر تاکید کرد: می‌توانستیم با یک امتیاز به شیراز بازگردیم ولی همانطور که گفتم گل نساجی آفساید بود. از کمک داور هم بابت نگرفتن آفساید دلخور نیستیم چون او را می‌شناسیم و می‌دانیم که اشتباهش سهوی بوده است.

کلانتری درباره تفاوت‌های لیگ برتر این دوره با آخرین بازی که فجر سپاسی در این مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: پیشرفت فنی نسبت به ۱۰ سال قبل وجود داشته است اما به نظرم این پیشرفت ۲۰ درصد بوده. انتظارم این بود که لیگ برتر از نظر امکانات و بحث فنی پیشرفت قابل محسوسی داشته باشد که این‌طور نبود.

وی تاکید کرد: سرعت پیشرفت فوتبال ایران کم است و شخصاً از تفاوت این دوره از مسابقات با آخرین سالی که در لیگ برتر بودیم شگفت زده نشدم. نیاز است که تیم‌های ما آکادمی و استادیوم‌های اختصاصی داشته باشند. این کارها باید ۵ یا ۱۰ سال پیش انجام می‌شد ولی امروز شاهدیم که زمین‌های شیراز، قائمشهر یا کرمان تازه در حال ترمیم است.

سرمربی تیم فجر در پایان در خصوص وضعیت آریا برزگر مهاجم پرسپولیس که به صورت موقت در فجر حضور داشت، گفت: هنوز تکلیف برزگر مشخص نیست. از باشگاه پرسپولیس خواستیم او را مجدداً به تیم فجر بدهد. با این بازیکن هم صحبت کردیم. همه چیز دست خود برزگر بوده و درهای باشگاه به رویش باز است.