شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مشهد#تیم فوتبال

سیدصالحی: مشکلات تیم ما ناخواسته و از سمت دیگران به وجود آمده است/ حل مشکلات زمان‌بر است


سیدصالحی: مشکلات تیم ما ناخواسته و از سمت دیگران به وجود آمده است/ حل مشکلات زمان‌بر است

سیدمهدی سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید که مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمده از سمت دیگران و به صورت ناخواسته به وجود آمده است.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه با توجه به مشکلاتی که بوده بازیکنان تیم پدیده مشهد تمرین نکرده‌اند و آیا اعتصابی در کار بوده است، گفت: چه کسی چنین چیزی را اعلام کرده است؟ هیچ مشکلی وجود نداشت و بازیکنان هم تمرین کردند.

وی درباره اینکه این تیم هنوز درباره نام پدیده یا شهر خودرو مشکل دارد، اظهار داشت: این مشکلاتی بوده که ناخواسته از سمت دیگران به وجود آمده است. ما دو ماه است که تیم را تحویل گرفتیم و نیاز به زمان است تا ویرانه‌هایی را که وجود دارد، بازسازی کنیم. تمام تلاش ما، هیئت مدیره و مالک باشگاه این است که تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

مدیر تیم فوتبال باشگاه پدیده مشهد افزود: حل کردن مشکلات زمان‌بر است و زمانی هم که تا الان در اختیار داشتیم، کم بوده است و شرایط برای ما سخت بود. با همدلی و اتحادی که بین همه ما وجود داشته است، تلاش کردیم تا از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم.

سیدصالحی همچنین درباره زمان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه گفت: مبلغ قرارداد کوزین آنقدر نبوده است و یک مقدار سهل‌انگاری باعث بیشتر شدن آن شد. تمام فکر و ذکر هیئت مدیره این بوده که این پنجره باز شود، درصدی به بازیکنان پرداخت کنیم و مشکلات یکی یکی برطرف شود. تلاش ما و آقای مهاجری این است که بازیکنان با آرامش بیشتری کار کنند.

انتهای پیام/