شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نساجی#بازیکنان

حدادیان: بازیکنان نساجی شخصیت برد دارند

حدادیان: بازیکنان نساجی شخصیت برد دارند

مالک باشگاه نساجی مازندران به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار هفته اول لیگ بیست و یکم پرداخت.

نساجی مازندران که فصل گذشته را با شرایط سختی به پایان رساند و بیشتر هفته‌ها را درگیر جمع آوری امتیاز برای فرار از منطقه سقوط بود، در فصل جدید با برد کار را استارت زد تا امیدواری نزد هواداران این تیم برای کسب نتایج موفق بالا برود. 

 

حدادیان، مالک باشگاه نساجی بعد از برتری این تیم مقابل فجرسپاسی و استارت فصل با برد گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و مهم این بود که توانستیم به پیروزی برسیم. در بازیهای اول، مهم 3 امتیاز است. خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.

 

وی در خصوص اینکه این تیم باید در هفته دوم به دیدار پرسپولیس برود، گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان توانمندی برخوردار می‌باشد. درست است که یک بازی آنها مقابل الهلال شکست خوردند اما بهترین بازیکنان ایران در این تیم هستند.اما این را هم بگویم نساجی و بازیکنانش شخصیت برد دارند و با تمام توان در این بازی حاضر خواهیم شد.

-

 

حدادیان درباره اینکه دیدار نخست نساجی در ورزشگاه ساری برگزار شد، اینطور توضیح داد: مطمئن باشید شرایط این ورزشگاه از هفته چهارم بهتر خواهد شد. مشکل ورزشگاه، چمن آن است که خود باشگاه ما هزینه تعمیر آن را برعهده گرفته است. قرار است آقای سیف‌الله‌پور این موضوع را پیگیری کند.

 

مالک نساجی درباره اینکه روز گذشته بازدیدی از ورزشگاه وطنی قائمشهر داشت، گفت: قول داده‌اند تا عید این ورزشگاه را آماده کنند. شرایطش از گذشته بهتر بود اما به نظرم باید برای درست شدن این ورزشگاه کمی حوصله به خرج داد زیرا کار باید با کیفیت و با حوصله صورت بگیرد؛ حیف است که این ورزشگاه دوباره تعمیر شود و بعد از یک سال شرایطش مانند گذشته شود.