شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

تعهدات معوق کارمانیا با 3 محصول جدید انجام می شود

شرکت کارمانیا که در سال های اخیر همواره با مشکل تعهدات معوق دست به گریبان بوده است در حرکتی جدید در صدد رفع تعهدات خود با محصولات یک شرکت خودروسازی کرمانی برآمده است.   

مشکلات و مسایل ممنوعیت واردات خودرو و تحریم صنعت خودروسازی کشور تمامی ندارد و این وسط بیشترین کسانی که آسیب و لطمه جدی بهشون وارد شد مشتریانی بودند که به امید خرید خودرویی جدید درشرکت های وارد و یا مونتاژ کننده ثبت نام و پول پرداخت کردند.

شرکت کارمانیا که به دلیل ترک ایران توسط " بی وای دی " نتوانست تعهدات خود در پیش فروش "بی وای دی اس7" را تامین کند، در ماه های اخیر تلاش زیادی کرده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

این خودروساز خصوصی در ماه های گذشته تلاش کرد تا با خودروی SWM تعهدات معوق خود را رفع کند.

حالا کارمانیا در اقدامی جدید با یک خودروساز کرمانی قراردادی منعقد کرده است تا با خرید 500 دستگاه خودرو، بتواند بخشی از تعهد خود به خریداران را رفع کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده دو محصول شاسی بلند و یک پیکاپ شرکت خودروساز کرمانی، خودروهایی است که در این قرارداد نام آنها درج شده است.

هر چند مشتریانی وجود دارند که از کارمانیا شاکی هستند اما کارمانیا یکی از شرکت هایی است که تلاش می کند تا از طرق مختلف رضایت شکات را جلب کند.

خرید SWM از بازار آزاد و تحویل به خریداران را باید بخشی از این تلاش ها بدانیم هر چند که این خودرو از نظر کیفی به هیچ وجه قابل مقایسه با بی وای دی نبوده است.

قرارداد اخیر کارمانیا با خودروساز کرمانی و تحویل محصولات این شرکت به مشتریان نسبت به پیشنهاد SWM، قطعا طرفداران بیشتری خواهد داشت چرا که به هر حال محصولات خودروساز کرمانی در بازار ایران جواب خود را پس داده و از شبکه خدمات پس از فروش مناسب تری نیز نسبت به سیف خودرو برخوردار است.

به هر حال آنچه قابل کتمان نیست این است که مشتریان کارمانیا باید از این پیشنهاد راضی باشند اما از نگاه کارشناسی و فنی این پیشنهاد جدید اگر اجرا شود قطعا مناسب تر از پیشنهاد قبلی خواهد بود.

یادآور می شود، قرارداد کارمانیا با خودروساز کرمانی فقط 500 دستگاه خودرو را شامل می شود.