شهرخبر

حریق یک کارگاه تولیدی در شادآباد

کارگر آنلاین/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک کارگاه تولیدی در شادآباد خبر داد.

 سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٣٧ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز صنعتی، کارگاه تولیدی، در شهرک شادآباد، میدان بوربور به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران طالاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده می کنند محل در یک مجتمع کارگاهی به وسعت حدود ۴٠٠٠ متر است. در بخشی از این محل اجناس پلیمری و کارتن بسته بندی اجناس تولید می شد که در بخشی از این سوله به وسعت ٢٠٠ متر حریق رخ داده بود. با توجه به این که کارتن ها با ارتفاع زیادی روی یکدیگر چیده شده بودند دسترسی به کانون حریق دشوار بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان توانستند به کانون حریق دست پیدا کنند و آتش را تحت کنترل خود دربیاورند. از گسترش آتش نیز جلوگیری شد.

ملکی اظهار کرد: در دقایق اولیه با توجه به این که از این مواد دود زیادی متساعد می شد حریق در مناطق غربی تهران قابل رویت بود اما خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت به اطراف جلوگیری شد.وی گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

منبع: ایسنا