شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال#اوکراین

آنچلوتی: با شکست شاختار اعتماد به نفس پیدا کردیم/ تقابل با بارسلونا داستانی متفاوت است


آنچلوتی: با شکست شاختار اعتماد به نفس پیدا کردیم/ تقابل با بارسلونا داستانی متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل شاختار دونستک اوکراین ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی برتری 5 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل شاختار دونتسک اوکراین در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در تمجید از سه هافبک خود که بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند، گفت: هر سه آنها (مودریچ، کروس و کاسمیرو) همه کار کردند، آنها هنوز هم متعهد به تیم و جاه‌طلب هستند. شما فقط می توانید برای آنها کف بزنید و چیز دیگری نمی‌توان گفت.

وی همچنین در تمجید از مهاجم و مدافع فرانسوی خود اظهار داشت: کریم بنزما حالا در تیم نقش رهبری بیشتری دارد، درست مانند مودریچ، کاسمیرو و کروس. حالا کریم را کمی بیشتر از گذشته دوست دارم. بازگشت فرلان مندی به ترکیب هم برای ما مهم بود و او 65 دقیقه خوب بازی کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در تمجید از زننده دو گل تیمش در این دیدار که بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و یک پاس‌گل هم ساخت، خاطرنشان کرد: وینیسیوس عالی بازی کرد. او پیشرفت زیادی کرده است. خیلی سخت است که یکی از بازیکنانم را به عنوان بهترین بازیکن‌مان در این دیدار انتخاب کنم. ما از دروازه تا خط حمله خوب بودیم.

آنچلوتی ادامه داد: می‌دانستیم که شاختار در حملات خطرناک است اما ما با این برد اعتماد به نفس پیدا کردیم. حالا باید آماده تقابل با بارسلونا شویم که بازی و داستانی متفاوت است.

رئال مادرید از ساعت 17:45 روز یکشنبه در هفته دهم لالیگای اسپانیا در خانه بارسلونا به میدان می‌رود.

انتهای پیام/