شهرخبر

لیگ قهرمانان اروپا؛

داور سابق ایتالیا علیه مهاجم ایران/ حرکت مهدی طارمی خطا بود

داور سابق ایتالیا علیه مهاجم ایران/ حرکت مهدی طارمی خطا بود

گل تیم فوتبال پورتو پرتغال به آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا که روی حرکت و پاس مهدی طارمی به دست آمد، صدای داور سابق ایتالیایی را درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر آث میلان ایتالیا به میدان رفت. طارمی اگرچه در این مسابقه گلزنی نکرد اما در دقیقه ۶۵ و بعد از برخورد با «اسماعیل بن ناصر» مدافع آث میلان، به «لویس دیاز» هم تیمی خود پاس گل داد و بازی با همین یک گل به سود پورت تمام شد.

بعد از این گل، داور آلمانی بازی و همچنین کمک داور ویدئویی، درخواست خطای بازیکنان میلان و «استفانو پیولی» سرمربی این تیم را رد کردند.

برخورد مهدی طارمی با مدافع آث میلان واکنش‌های گسترده‌ای را در میان هواداران دو تیم و همچنین کارشناسان و بازیکنان داشته است.

داور سابق ایتالیا علیه مهاجم ایران/ حرکت مهدی طارمی خطا بود

«گراتزیانو سزاری» کارشناس داوری ایتالیا و یکی از داوران بین المللی این کشور در سال‌های گذشته تاکید کرد که حرکت مهاجم ایرانی پورتو خطا بوده و گل این تیم غیر قابل قبول است.

سزاری گفت: طارمی در این صحنه به دنبال ضربه زدن به بن ناصر است نه توپ. VAR باید به داور کمک می‌کرد چون این یک خطای واضح و آشکار محسوب می‌شود.

وی افزود: این حرکت شبیه پنالتی بود که لیورپول در بازی با اتلتیکو مادرید گرفت.