شهرخبر

سیمئونه: با کلوپ دست ندادم چون خوشم نمی‌آید

سیمئونه: با کلوپ دست ندادم چون خوشم نمی‌آید

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، نسبت به جنجال ایجاد شده پس از دیدار برابر لیورپول واکنش نشان داد.

دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید شب گذشته سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار کردند و این بازی در نهایت با پیروزی 2-3 لیورپول به پایان رسید.

دیه‌گو سیمئونه پس از سوت پایان بازی فورا به سمت تونل منتهی به رختکن رفته و حاضر نشد با کلوپ دست بدهد و همین موضوع ناراحتی کلوپ و واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت که این اقدام را نوعی بی‌احترامی می‌دانستند. هرچند این مربی آلمانی پس از بازی سعی در آرام کردن فضا داشت.

با این حال سرمربی اتلتیکو مادرید مدعی شده که خصومت خاصی با کلوپ ندارد و این اتفاق صرفا عادت همیشگی او است. سیمئونه به خبرنگاران گفت:« من هرگز پس از بازی دست نمی‌دهم چون از این کار خوشم نمی‌آید. این کار خوبی چه برای کسی که برده و چه برای کسی که باخته نیست. این شیوه نگاه من به این قضیه است. اما حالا وقتی او را ببینم بدون هیچ مشکلی با او دست خواهم داد.»

 

-

 

او همچنین درباره عملکرد داور در این دیدار اظهار داشت:« من شاید در زمین عصبانی شوم اما داور هم مانند ما اشتباه می‌کند. اگر کمک داور ویدیویی گفت پنالتی نیست یعنی نیست. از نظر من کمک داور ویدیویی عالی است و پیشرفت خواهد کرد. این سیستم به داور شانس این را می‌دهد که صحنه را بار دیگر بررسی کند و اگر او بگوید پنالتی نیست پس از نظر من هم پنالتی نیست.»

سیمئونه همچنین درباره شرایط بازی اضافه کرد:« آنها بازی را بسیار بهتر آغاز کردند و پویایی بیشتری داشتند. در ابتدا به نظر می‌رسید که لیورپول یک پیروزی آسان به دست خواهد آورد. اما ما توانستیم به خوبی پاسخ بدهیم و بازی را به تساوی بکشانیم. من از نتیجه راضی نیستم چون ما می‌خواستیم پیروز شویم اما این تیم قوی است. این باعث خوشحالی من است. باید به دنبال بهبود شرایط باشیم.»