شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#مهدی طارمی#میلان

مهدی طارمی صدای هواداران میلان و ایتالیایی ها را بلند کرد + جزئیات

گراتسیانو چزاری ، داور اسبق سری آ : در صحنه گل پورتو مهدی طارمی فقط برای زدن بازیکن تمایل داشت نه توپ ، این حرکت خطا بود

مهدی طارمی

گراتسیانو چزاری، داور اسبق سری آ معتقد است گل پورتو مقابل میلان باید مردود اعلام می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گراتسیانو چزاری، داور اسبق سری آ معتقد است گل پورتو مقابل میلان باید بخاطر خطای مهدی طارمی مردود اعلام می‌شد.

در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در خانه با یک گل مقابل میلان به برتری رسید تا نسبت به صعود امیدوار شود و البته روسونری را از راهیابی به دور بعد تقریبا ناامید کند.

پورتو در این بازی پیروز شد اما گل آن ها روی یک صحنه مشکوک به ثمر رسید. پیش از شوت لوئیس دیاز، مهدی طارمی برخوردی مشکوک با اسماعیل بن ناصر داشت و برای رساندن توپ به دیاز، هافبک روسونری را سرنگون کرد. با این حال فلیکس بریش، داور مسابقه و داوران VAR حرکت طارمی را خطا تشخیص ندادند. استفانو پیولی سرمربی میلان هم از این صحنه خشمگین شد و به بریش گفت آن صحنه خطا بود.

گراتسیانو چزاری، داور سابق بین المللی که سال ها در سری آ قضاوت کرده در شبکه مدیاست، صحنه گل پورتو را از جنبه داوری، تحلیل کرد:

بن ناصر مشخصا به پایین آمدن توپ نگاه می کرد. طارمی به بن ناصر نگاهی انداخت و نگاهش را معطوف او کرد. طارمی با بررسی کردن موقعیت بن ناصر، وارد آن صحنه شد. او فقط برای زدن بازیکن تمایل داشت، نه توپ. این حرکت خطا بود. در این صحنه VAR باید به داور کمک می کرد زیرا داور مرتکب اشتباه بزرگی شده بود. این صحنه شبیه همان پنالتی است که در بازی لیورپول و اتلتیکو مادرید، به ضرر اتلتیکو گرفته شد. بازیکن توپ را نادیده گرفت و مستقیما به سوی بازیکن حریف حرکت کرد.