شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#عربستان

بیانیه حماسی به جای پاسخگویی به هواداران | یحیی باید سکوت می کرد!

پرسپولیس پیش از بازی با الهلال به‌شدت از ناحیه به تعویق افتادن سفرش به عربستان لطمه خورد، اما هیچ‌کس هیچ توضیحی در مورد دلایل وقوع این اتفاق ارائه نداد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به قول علی دایی «کجای دنیا» ممکن است پرونده‌ای در حد بلاتکلیفی و بازگشت یک تیم از فرودگاه، آن هم در آستانه یک بازی سرنوشت‌ساز به همین راحتی بدون هیچ توضیحی مختومه شود؟ طبیعتا چنین اتفاقی تنها در فوتبال ما رخ می‌دهد و ازجمله مواهب این فوتبال برای مدیران گرامی به شمار می‌آید.

پرسپولیس پیش از بازی با الهلال به‌شدت از ناحیه به تعویق افتادن سفرش به عربستان لطمه خورد، اما هیچ‌کس هیچ توضیحی در مورد دلایل وقوع این اتفاق ارائه نداد و خیلی شیک و راحت با ۴ تا پیام و بیانیه و مصاحبه داستان را جمع کردند رفت پی کارش! یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها، قبل از بازی با الهلال صرفا اشاره کرد تأخیر در اعزام کاروان تیم به‌خاطر «بی‌خیالی» بعضی‌ها بوده است. او پس از مسابقه هم در پیامی دیگر اعلام کرد بعدها به‌طور مفصل در مورد این مسائل با مردم حرف خواهد زد.

مشخص هم نیست این زمان موعود، کی از راه می‌رسد. مجید صدری، سرپرست باشگاه هم که قاعدتا باید متهم ردیف اول این داستان باشد، قبل از مسابقه اعلام کرد فعلا زمان مناسبی برای حرف زدن در این مورد نیست. او بعد از بازی هم توضیحی در این مورد نداد و همه‌چیز در یک بیانیه حماسی از سوی باشگاه جمع شد؛ بیانیه‌ای که در آن کلی به یحیی گل‌محمدی «حال» داده شده بود، شاید برای اینکه حرف‌هایش را نزند!
افشین پیروانی به‌عنوان مدیر تیم و یکی از کسانی که احتمال می‌رود کم‌کاری کرده باشد، قبل از مسابقه به سبک و سیاق خودش صرفا کری‌خوانی کرد و بعد از بازی هم توضیح خاصی نداد. این وسط شاید می‌توانستیم امیدوار باشیم فدراسیون فوتبال به‌عنوان یک نهاد مستقل روشنگری کند، اما جناب کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون هم فرمودند: «الان دیگر صلاح نیست بگوییم چه‌کسی مقصر بود.» خیلی ممنون، دست همه شما درد نکند.