شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرداخت وام#جدید#سود

جزییات پرداخت وام جدید با سود بسیار کم اعلام شد

کارگر آنلاین| مدیرعامل صندوق امداد ولایت با اعلام جزئیات وام های پرداختی به مددجویان کمیته امداد، گفت:از ابتدای سال تا پایان شهریور، بیشترین تعداد وام های پرداختی مربوط به تسهیلات کارگشایی بوده است.

علی عاشوری در گفتگو با مهر در خصوص وام‌های پرداختی به مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال تا کنون، افزود: این وام‌ها در قالب تسهیلات کارگشایی، مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمان و فرهنگی به مددجویان اختصاص پیدا کرده است.

عاشوری به تسهیلات اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و گفت: ۷ هزار و ۶۴۴ فقره وام اشتغال با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان توسط صندوق امداد و ۱۵۳۶ فقره وام نیز به مبلغ ۵۷ میلیارد تومان توسط بانک‌ها به مددجویان تحت پوشش اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات حوزه مسکن نیز افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۱ هزار و ۸۶ و فقره وام به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: در حوزه درمان و فرهنگی نیز به ترتیب ۱۲۵۰ و ۱۲۱۹ فقره وام هر کدام با اعتبار ۹ میلیارد تومان به مددجویان ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع وام‌های پرداخت شده طی این مدت ۱۱۵ هزار و ۵۲۹ فقره از سوی صندوق امداد ولایت و بانک‌ها با اعتبار یک هزار و ۱۱ میلیارد تومان بوده است.