محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا با اشاره به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: درست است شکست در عربستان انفاق تلخی برای همه پرسپولیسی ها بود اما باید این شکست را به دست فراموشی سپرد و برای موفقیت در آینده تلاش کرد.

او در مورد بازی الهلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی از روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت و ناهماهنگی بین خطوط و بازیکنان باعث شد ابتکار عمل در دست سعودی ها باشد. در این بازی هیچ کدام از بچه ها در حد و اندازه های خودشان نبودند. این در حالی بود که مشکلاتی که در مسیر سفر به عربستان برای پرسپولیس رخ داد هم مزید برعلت شد تا تیم با تمرکز پایین در این بازی در زمین حاضر شود. با کمال تاسف شرایط میزبانی عربستانی ها هم صددرصد به ضرر ما  بود تا مجموعه ای از این عوامل دست به دست هم بدهد تا باخت تلخ و دور از انتظاری برای پرسپولیس رقم بخورد.

سرپرست پیشین پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس یکی از لایق ترین تیم ها برای صعود به فینال و قهرمانی در آسیا بود اما روز بد این تیم در این دیدار رقم خورد و متاسفانه این تیم نتوانست به حق و لیاقتش دست پیدا کند اما درهای موفقیت به روی پرسپولیس بسته نشده است. به نظرم باید همه به پرسپولیسی ها کمک کنیم تا این شکست را به دست فراموشی سپرده و خیلی زود به شرایط خوب برای استارت پرقدرت در لیگ بازگردند.

خوردبین تاکید کرد: اگرچه پرسپولیس فرصت ایده آلی را برای قهرمانی  در آسیا را از دست داد اما این تیم هواداران و پیشکسوتانی دارد که فقط حامیان روزهای خوب و بردها و موفقیت های این تیم نیستند. در فوتبال پیروزی و شکست ها طبیعی است و پرسپولیسی ها نشان داده اند فقط در پیروزی ها از تیم شان حمایت نمی کنند. فرق پرسپولیس با تیم های دیگر در چنین شرایطی مشخص می شود که پرسپولیس پیشکسوتان و هوادارانی دارد که در سختی ها و مشکلات تیم را تنها نمی گذارند و راز محبوبیت و تداوم موفقیت های پرسپولیس هم همین موضوع است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آغاز لیگ بیست و یکم و دیدار تیم گل محمدی برابر فولاد در اهواز به خبرنگار برنا گفت: پیروزی و موفقیت برابر فولاد می تواند شروع خوب و پرقدرتی را برای پرسپولیس رقم بزند. در چند روزی که تا برگزاری این دیدار فرصت باقی مانده است باید علاوه بر برطرف کردن مشکلات فنی، تیم از نظر روحی و روانی نیز ریکاوری کند تا اولین پیروزی فصل را رقم زده و کار خود را برای ششمین قهرمانی متوالی با قدرت آغاز کند.

او گفت: یحیی گل محمدی و کادرش در این مدت زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده اند و عملکرد و تاثیر مثبت آنها در پرسپولیس با یک شکست زیر سوال نمی رود. باید از آنها حمایت کامل شود تا با قدرت کار خود را در بازی های داخلی و فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند.

انتهای پیام/ 4