شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#بازار خودرو

قیمت کدام محصولات ایران خودرو امروز در بازار کاهش یافت؟ / جدول

بازار خودرو در حالی امروز شکل نزولی به خود گرفته که به گفته فعالان بازار درحال حاضر بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو است.

قیمت کدام محصولات ایران خودرو امروز در بازار کاهش یافت؟ / جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد نیوز، برخی از خودروهای پرتیراژهای ایران خودرو در حالی امروز۲۷ مهر ۱۴۰۰ شکل کاهشی در بازار به خود گرفتند که دلار پس از چند روز نوسان رو به پایین امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی در بازار عرضه شد.

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و از میان ۸ محصول پرتیراژ ایران خودرو ۳ محصول با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند و قیمت سایر محصولات نیز استپ کرد، با این شرایط می توان گفت بازار ایران خودرویی ها خلاف جهت قیمت دلار حرکت کرد و قیمت در بازار سایپایی ها نیز استپ کرد.

از سوی دیگر بازار خودرو در حالی امروز شکل نزولی به خود گرفته که به گفته فعالان بازار درحال حاضر بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو است و نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷  » و «سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

براساس رصد بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند سورن پلاس» ، «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار داشتند.

با این شرایط می توان گفت امروز «سورن پلاس» با افت یک میلیون تومانی در بازار با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد،  «سمند LX با موتورEF۷ » نیز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» با افت یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند، رصد بازار حکایت از آن دارد که قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» به ۲۴۹ میلیون تومان و « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز با قیمت ۲۹۱ میلیون تومان رسید.  «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار ۲۸۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما «رانا پلاس» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز در بازار استپ کرد و با این شرایط «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار ۴۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا معمولی» نیز با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

قیمت کدام محصولات ایران خودرو امروز در بازار کاهش یافت؟ / جدول