شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ورزشگاه#جدید#لیگ برتر#نساجی

ساکت الهامی مطرح کرد؛

گلایه از کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه ساری

گلایه از کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه ساری

ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران، با وجود کسب پیروزی تیمش در شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از کیفیت بد زمین ورزشگاه شهدای ساری گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تیم فجر سپاسی شیراز دربازی خانگی در ورزشگاه شهدای ساری در نشست خبری گفت: هرچند بازی امروز را پیروز شدیم، اما واقعاً بازی کردن در ورزشگاه شهدای ساری کیفیت لازم و حداقل‌ها را نداشت.

وی افزود: صادقانه بگویم، شاید گلی را که تیم نساجی به تیم فجر زده، شانسی و روی یک اتفاق بوده کیفیت فوتبالی را که باید و شاید مورد نظر و هدف ما بوده دراین زمین نتوانستیم ارائه کنیم.

می‌زدیم زمین هوا می‌رفت!

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، من نمی دانم واقعاً چه بگویم و خسته شدیم از گفتن وتکرار مشکلات زمین فوتبال در مازندران، این شرایط خوشبختانه برای دیگر تیم‌های لیگ برتری نیست و متأسفانه نساجی باید مثل یک غریبه این وضعیت را تحمل کند.

الهامی گفت، بازیکنان ما در شرایط مالکیت توپ، برای ایست ساده توپ پرش می‌کرد و هوا می‌رفت، یک جا توپ گیر می‌کرد، یک نقطه از زمین چاله داشت و مشکلاتی ازاین دست در ورزشگاه شهدای ساری متأسفانه وجود دارد که واقعاً در شروع لیگ با چنین مشکلاتی مواجه هستیم ونمی دانم که چه کار باید بکنیم.

وی اضافه کرد، قطعاً تیم فجر هم از شرایط این زمین گلایه داشت وحق هم دارد، اما فجر سپاسی یک بازی برابر تیم نساجی انجام داد و رفت، این تیم نساجی هست که حداقل ۱۴ بازی دیگر را باید دراین ورزشگاه ازحریفان میزبانی کند.

مگر مازندران برای ورزش ایران کم خدمت کرده است

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه با بیان اینکه به چه کسی باید خواهش کنم، استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیرکل ورزش وجوانان استان، شهردار و نماینده‌های مجلس که ورزشگاه‌های استان را از این وضعیت در بی اروند، گفت: حالا خواهش یا التماس و هر چیزی که هست اینکه یک زمین خوب واستاندارد برای تیم فوتبال این استان بدهند، در رفسنجان در کمتر از ۳ ماه دو ورزشگاه خوب را مناسب سازی و تجهیز و آماده مسابقات کردند.

الهامی گفت، مگر ما در مازندران جزو ایران و افتخارات این کشور نیستیم، چطور استان‌ها وتیم های دیگر بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند، اما مازندران محروم از این وضعیت مانده است.

وی افزود: انتظار و درخواست ما این هست که حداقل ساختار استان را برای ورزش قهرمانی تغییر دهند واین به مانند این موضوع هست که اسلحه بدون فشنگ شدیم.

نوع فوتبال نساجی با زمین فوتبال ساری همخوانی ندارد

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه بازی سختی را مطابق انتظار برابر تیم فجر سپاسی پیروز شدیم، گفت: معمولاً بازی‌های نخست در هر مسابقاتی سخت است و با توجه به اینکه امسال تیم‌های لیگ برتری تقریباً نزدیک به هم بازی می‌کنند و پیروزی برابر هم کاملاً سخت ودشوار است.

الهامی افزود: از همه بازیکنان بابت پیروزی و کسب نخستین ۳ امتیاز فصل جدید تشکر می‌کنم، اما نکته‌ای که باید همه بدانند، نوع بازی که ما ارائه می‌دهیم، با زمین ورزشگاه شهدای ساری وکیفیت پایین آن اصلاً همخوانی ندارد.

وی ادامه داد، هرچند پیروز شدیم و مبارک هواداران ما باشد، اما همه بدانند در ادامه به مشکل بزرگی بر خواهیم خورد و این مسئله دربازی امروز کاملاً خودش را نشان داد وهر دو تیم نساجی وفجر بازی کاملاً فیزیکی و درگیرانه ای داشتند.

سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد، که هرچه سریع‌تر شرایط ورزشگاه‌های مازندران به وضعیتی برسد که واقعاً بتوان درخور شأن این استان که قهرمان پرور و افتخار ورزش این کشور در سطح جهانی شدند، توجه ملی شود.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصرسه شنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم فجرسپاسی تازه لیگ برتری شده بود ودرنهایت میهمان خود را با یک گل با شکست بدرقه کرد.