شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ برتر

حمله استقلال به تمام رکوردهای لیگ برتر در لیگ بیست و یکم

تلاش استقلال برای حفظ رکوردهای بیشترین امتیاز، بیشترین گل زده و بیشترین برد در تاریخ لیگ برتر

رکوردهای استقلال در لیگ برتر

لیگ بیست و یکم برای استقلال از فردا آغاز می شود. آبی پوشان پایتخت دارای رکوردهای بیشترین برد، بیشترین امتیاز و بیشترین گل زده هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هرچند تیم پرسپولیس پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ های ادواری فوتبال ایران است اما استقلال پر امتیازترین تیم همه ادوار مسابقات لیگ برتر محسوب می شود.

به گزارش پارس فوتبال، استقلالی ها می توانند در ۲ هفته اولیه لیگ برتر به امتیاز ۱۱۰۰ در تمام تاریخ رقابت های لیگ برتر برسند، این در حالی است که تیم پرسپولیس پر افتخارترین تیم همه ادوار مسابقات لیگ فوتبال ایران، ۱۰۷۵ امتیاز بیشتر دارد و از استقلال ۲۱ امتیاز کمتر گرفته است.

سپاهان، با کسب ۱۰۲۸ امتیاز در رده سوم پرامتیاز ترین تیم های تاریخ لیگ برتر است و به جز این ۳ تیم هیچ تیمی از امتیاز ۱۰۰۰ در تاریخ لیگ بیشتر نرفته است.

اما بیشترین برد را در تاریخ لیگ برتر استقلال دارد که ۳۰۱ پیروزی گرفته و پرسپولیس با ۲۹۴ برد در رده دوم قرار گرفته است، سپاهان با ۲۷۶ برد در رده سوم حضور دارد.

در جمع بهترین خطوط حمله تاریخ لیگ برتر استقلال با ۹۰۴ گل زده در صدر است و سپاهان با ۸۷۹ گل زده دوم است، در این جدول تیم فوتبال پرسپولیس با زدن ۸۷۰ گل در رده سوم ایستاده است.

۴ تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان و ذوب آهن با انجام ۶۱۲ بازی در تاریخ لیگ برتر در این عرصه پیشتاز هستند.

زمانی استقلال از پرسپولیس ۸۰ امتیاز بیشتر داشت و امروز این فاصله به ۲۱ امتیاز تقلیل پیدا کرده است، باید دید در پایان لیگ بیست و یکم چه اتفاقی رخ خواهد داد. استقلال که در بسیاری از زمینه ها صدرنشین است، حالا فرصت این را دارد رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کند.