حسینی آب پاکی را روی دست مهدوی کیا ریخت!

مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: پیش بینی این مدل بازی را کرده بودم، بازیکنان با تجربه‌ای که دارند راه بستن بازی را بلد بودند. حریف آمده بود فقط دفاع کند و در اتفاقات فوتبالی اگر بتواند به ما ضربه بزند. در این مدل بازی ها گل و موقعیت گل کم دارد اگر بازیکنان ما از تک موقعیت‌ها استفاده می کردند برنده می شدیم.

حسینی ادامه داد: بازی را با بازیکنان با تجربه و پختگی که داشتند برای بازیکنان ما سخت کردند. آنقدر موقعیت درست کردیم که بتوانیم گل بزنیم اما از تک موقعیت‌ها استفاده نکردیم وگرنه برنده مسابقه می شدیم. بازیکنان در زمین خیلی انرژی گذاشتند و اولین بازی همیشه سخت‌ترین بازی هاست. در ادامه تیم ما می تواند شکل بهتر از این هم بگیرد.

حسینی آب پاکی را روی دست مهدوی کیا ریخت!

سرمربی تیم پیکان در مورد چالش بازیکنان جوان برای حضور در تیم امید عنوان کرد: تیم ما یکی از کم هزینه‌ترین تیم های لیگ است. اساس تیم ما بر روی جوانان است اگر بخواهیم سه بازیکن به تیم امید چه کنیم؟ در روزهای فیفا این مسابقات نیست. تیم ثروتمندی با کادر بزرگ بازیکن نیستیم. بازیکنان تیم خود را از لیگ یک و لیگ دو گرفتیم و بازیکنانی که از فصل پیش در اختیار داشتیم.  باید این مسائل هم لحاظ شود.  باشگاهی که روی جوانان سرمایه گذاری کرده است نباید ضربه بخورد. در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم که  نه تیم امید ضربه بخورد و نه تیم پیکان  که تیمی جوان و کم هزینه است.