شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#غرب تهران#شهرداری تهران

توضیح درباره دود مشاهده شده در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره دود مشاهده شده در غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۳۷ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی، واقع در شهرک شادآباد در میدان بوربور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود، ا دامه داد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک مجتمع کارگاهی به وسعت ۳ الی ۴ هزار متر و اجناس پلی‌مری تولید می‌شد، حادثه اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در بخشی از یکی از سوله‌ها که سوله نسبتا بزرگی بود، کارتن‌هایی که به صورت عدل فشرده در داخل پالت‌های چوبی قرار داده شده بود و در ارتفاع زیاد روی هم چیده شده بود دچار حریق شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چیدمان چندلایه و ارتفاع زیاد کارتن‌ها دسترسی را به کانون اصلی آتش‌سوزی دشوار کرده بود اما آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و موفق شدند آتش را تحت کنترل درآورده و از گسترش بیشتر آتش‌سوزی جلوگیری کردند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم. البته در دقایق اولیه دود غلیظی ناشی از این آتش‌سوزی در منطقه غرب تهران قابل مشاهده بود.