شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پدیده

هفته اول لیگ برتر/ استارت آلومینیوم و پدیده با تساوی

دیدار تیم های آلومینیوم و پدیده با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته اول لیگ برتر/ استارت آلومینیوم و پدیده با تساوی

به گزارش منیبان؛ در یکی از مسابقات روز نخست لیگ بیست و یکم، در مشهد تیم‌های پدیده و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند؛ دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری را داشتند و بخش مهمی از ترکیب دو تیم نسبت به فصل گذشته دچار تغییر شده بود. ضمن آن‌که پدیده نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تنها با 15 بازیکن در فهرست خود به این مسابقه پا گذاشته بود.

در هر دو نیمه مالکیت توپ در اختیار شاگردان رسول خطیبی بود اما اراکی‌ها در خلق موقعیت ناکام بودند و اندک فرصت‌های به وجود آمده نیز با واکنش به موقع سعید جلالی‌راد دروازه‌بان پدیده همراه بود؛ در آن‌سو شاگردان رضا مهاجری چشم به ضد حملات دوخته بودند و جدی‌ترین موقعیت مسابقه نیز برای آن‌ها خلق شد، جایی که در دقیقه 56 ضربه والی رحمان جعفری با تیرک دروازه آلومینیوم اراک برخورد کرد.

اما در مجموع بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود و موقعیت‌های ایجاد شده چندان جدی نبودند تا در پایان 90+6 دقیقه رقابت دو تیم در ورزشگاه امام رضا(ع)، پدیده و آلومینیوم اراک با تقسیم امتیازات به رختکن بروند تا شروع فصل جدید برای نمایندگان استان‌های خراسان رضوی و مرکزی با کسب حداقل امتیاز باشد.

 

وبگردی