شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر

لیگ برتر افتتاح شد/ گام نخست کاکوهای شیرازی لرزان بود!

دیدار افتتاحیه لیگ برتر با شکست تیم تازه وارد فجر سپاسی همراه شد.

لیگ برتر افتتاح شد/ گام نخست کاکوهای شیرازی لرزان بود!

به گزارش منیبان؛ سوت آغاز رقابت های بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در ساری زده شد و دو تیم نساجی و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با یک گل به سود نساجی به پایان رسید. در این دیدار که دو تیم دیدار پایاپایی، فیزیکی و کم موقعیتی را برگزار کردند، عبدالکریم اسلامی زننده نخستین گل لیگ بیست و یکم توانست 3 امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کند.

در دقیقه 23 این مسابقه، حرکت انفرادی و زیبای مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه، با خطای حمید نعمتی کاپیتان فجری ها همراه شد. خود شجاعی و ایوب کلانتری پشت این توپ ایستادند که در نهایت کلانتری با شلیکی محکم و سهمگین ضربه اش را به سمت دروازه میهمان روانه کرد.

ایمان صادقی گلر فجری ها روی توپ اثر گذاشت اما به دلیل شدت این ضربه، او نتوانست توپ را یک ضرب مهار کند و توپ در ریباند مقابل عبدالکریم اسلامی قرار گرفت و این بازیکن نیز قدر موقعیت ایجاد شده را دانست و توپ را به طاق دروازه فجری ها چسباند.

در ادامه نیز نساجی و فجر سپاسی فرصت های نصف و نیمه ای برای گلزنی داشتند اما هیچ کدام از دو تیم موقعیت 100 درصد گلزنی را به روی دروازه تیم مقابل خلق نکردند تا بازی با همین یک گل به سود نساجی به پایان برسد و شاگردان ساکت الهامی 3 امتیاز مهم را در گام نخست دشت کنند.

 

وبگردی