شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیمار

تردیدها در مورد ستاره گرانقیمت هر روز بیشتر می‌شود/ تو لیاقت تمدید قرارداد را نداشتی!

آمار ضعیف نیمار و مصدومیت‌ها و غیبت‌های متوالی او نگرانی مسئولان و هواداران پاری سن ژرمن را در پی داشته است.

تردیدها در مورد ستاره گرانقیمت هر روز بیشتر می‌شود/ تو لیاقت تمدید قرارداد را نداشتی!
خبرورزشی -

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بازی امشب این تیم مقابل لایپزیش در فهرست تیمش قرار ندارد و حالا مطبوعات فرانسوی در مورد او آماری را مطرح کرده اند که می تواند باعث نگرانی مسئولان و هواداران این تیم باشد.

نیمار در این فصل اصلا شروع خوبی نداشته است و این روند حتی برای خودش هم نمی تواند رضایتبخش باشد. پی.اس.جی از یک مصدومیت جدید در مورد این بازیکن خبر داد، مصدومیتی که منجر به از دست دادن بازی با لایپزیش شد، این بار از ناحیه ماهیچه مفصل ران. او احتمالا بازی یکشنبه آینده مقابل مارسی را نیز از دست خواهد داد.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین به روندی که این بازیکن در فصل جدید داشته پرداخته و در مقاله ای با عنوان راز نیمار وضعیت این بازیکن را بررسی کرده است.

در این مقابله نوشته شده: «آمار ستاره برزیلی در این فصل بسیار پایین تر از سطح استاندارد او است، یک گل و دو پاس گل در هفت بازی.» این روزنامه در ادامه روند این بازیکن در سال 2021 را نیز بررسی کرده و نوشته او در 24 بازی از 43 دیداری که پاری سن ژرمن در سال 2021 داشته، به میدان رفته است و 8 گل زده که 5 گل از روی نقطه پنالتی بوده است.

پیراهن گشاد

وضعیت نیمار کاملا پیچیده و عجیب است. به محض آنکه او از رقابتهای کوپا آمریکا برگشت چندین خبرنگار فرانسوی وضعیت بدنی او را زیر سئوال بردند و به اضافه وزن واضح او اشاره کردند. موضوعی که با واکنش نیمار در شبکه های اجتماعی رو به رو شد و او این قضیه اضافه وزن را کاملا رد کرد و آن را مربوط به گشادی پیراهنش دانست.

مصاحبه عجیب

مصاحبه اخیر او نیز جنجالهای زیادی را به همراه داشت، به ویژه آنجا که گفته بود قطر 2022 می تواند آخرین جام جهانی او باشد چرا که دیگر ظرفیت ذهنی برای ادامه دادن در سطح بالای رقابت را در خود نمی بیند. این مصاحبه باعث شد لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن با نگرانی با او تماس بگیرد و احتمال جدایی او در سال آینده را بررسی کند. موضوعی که نیمار البته آن را رد کرد و به لئوناردو اطمینان داد که به قرارداد چهارساله اش در پاری سن ژرمن متعهد خواهد ماند.

احترام و تردید

ماه گذشته بعد از انتقادات زیادی که از نیمار چه در فرانسه و چه در برزیل شد، او گفت: «نمی دانم چه کاری باید انجام دهم تا مردم به من و تصمیماتم احترام بگذارند.»

مصدومیت اخیر او حالا باعث شده این بحث در رسانه های فرانسوی مطرح شود که با عملکردی که نیمار در سالهای اخیر از خودش نشان داده آیا واقعا شایستگی آن را داشت که قراردادش تا سال 2025 تمدید شود.

حتی آمدن مسی هم باعث با انگیزه تر شدن نیمار نشده و او همچنان همان روند قبلی را دنبال می کند. البته ستاره برزیلی حمایت کامل مسئولان قطری باشگاه پاریسی را با خود دارد اما عملکردی که در سال 2021 از خود نشان داده باعث شده تردیدهای زیادی بین هواداران و کارشناسان فوتبال در فرانسه در مورد او ایجاد شود و همین موضوع کار را برای او در ادامه فصل سخت تر خواهد کرد.

......................................