آناهیتا افشار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام آناهیتا افشار است. آناهیتا افشار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از آناهیتا افشار را ملاحظه می‌کنید.

آناهیتا افشار

زندگی شخصی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 7 مردادماه 1365 در تهران متولد شد.

این بازیگر کشورمان دانش آموخته رشته نقاشی است اما به دلیل علاقه ای که از دوران کودکی به بازیگری داشت به سمت دنیای هنر رهنمون شد و بازیگری در تئاتر را از سنین نوجوانی آغاز کرد.

آناهیتا افشار با بازی در یک سریال تلویزیونی مشهور شد و سبک بازیگری او مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن در فیلم و سریال های بیشتری به ایفای نقش پرداخت.

علاقه زیاد آناهیتا افشار به کتاب خوانی

آناهیتا افشار از علاقه مندان به کتاب است و به کتاب خوانی علاقه زیادی دارد و کتاب را بهترین دوستش میداند و مطالعه جزو اولویت های اول زندگی او است و از هر فرصتی برای خواندن کتاب استفاده میکند.

این بانوی هنرمند اگرچه تکنولوژی را برای زندگی ضروری میداند اما یکی از ضررهای تکنولوژی را دور شدن از فضای کتاب خوانی عنوان میکند و به خرید کتاب های کاغذی بسیار علاقه مند است.

شهرت آناهیتا افشار با سریال سه در چهار

سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی سال 87 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و یکی از سریال های پرمخاطب تلویزیون بود.

آناهیتا افشار در این سریال بازیگر نقش مرضیه عروس خانواده سیروس املشی بود که با نقش خاصش در این سریال به شهرت رسید.

سادگی و صداقت بیش از اندازه شخصیت مرضیه در این سریال باعث میشد تا دست به رفتارهایی خاص بزند و همین نقش خاص باعش شهرت و محبوبیت او در میان مخاطبان شد.

آناهیتا افشار در سریال سه در چهار با بازیگرانی چون محمد کاسبی، مهران رجبی، شهره لرستانی، نادیا دلدار گلچین، علی صادقی، مریم سلطانی، اشکان اشتیاق، سولماز آقمقانی، مجید یاسر و... همبازی بود.