به گزارش برنا، چهارمین وبینار نواب رئیس هیات‎های استانی ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه (27 مهرماه) به ریاست دکتر فریبا محمدیان نائب رئیس بانوان و با حضور دکتر مهین فرهادی‌زاد معاون سابق ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در بستر نرم افزار اسکای‎روم آغاز شد. در این جلسه میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، روسای کمیته‎های فدراسیون و نواب رئیس هیات‌ها نیز حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه که دو ساعت و نیم به طول انجامید، دکتر محمدیان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با خوش آمدگویی به حاضرین در وبینار، بر نقش پررنگ نواب رئیس بانوان در گسترش رشته والیبال در استان‌ها و ایجاد شور و نشاط در میان دختران و بانوان تاکید کرد.

وی هم‎چنین با تاکید بر عدالت ورزشی در میان زنان، وظیفه همه فعالان در ورزش بانوان را دیده شدن زنان ورزشکاری دانست که با تلاش و همت خود قله‌های موفقیت را پشت‌سر می‎گذارند.

در ادامه دکتر فرهادی زاد با ارائه مبحثی در باب حفاظت از ورزشکاران در روند اجرای برنامه‎های ورزشی، موضوع نبود فضای عادلانه ورزشی برای زنان و مردان را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه دکتر محمدیان با قدردانی از حضور دکتر فرهادی‌زاد، روند چگونگی فعالیت‌های استان‌ها را در جشنواره مهارت‌های فردی والیبال دختران جویا شد.

همچنین ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران، شهرام عظیمی مسئول سازمان لیگ و مهدی اسلامی خزانه‎دار، نکات برجسته و لازم الاجرا در استان‎ها را در این نشست به اشتراک گذاشتند.

دکتر محمدیان در ادامه جلسه به سوالات و ابهامات هر یک از اعضا مربوط به والیبال بانوان پاسخ داد. به علاوه این‌که اعضای هیات حاضر در وبینار سوالات خود را از دیگر مسئولان فدراسیون از جمله دبیرکل، خزانه‌دار و روسای کمیته‌ها جویا شدند.