شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#شدن#سمند#پراید#تصادف#هولناک#جاده#قدیم

له شدن یک سمند و پراید در تصادف هولناک جاده قدیم قم

سرهنگ مجید رنجبر از برخورد شدید سواری سمند با پراید در جاده قدیم قم به جنوب بعلت عدم توجه به جلو سواری سمند و بر جای گذاشتن ۵ مصدوم در این حادثه خبر داد .

له شدن یک سمند و پراید در تصادف هولناک جاده قدیم قم

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۲۰:۴۶ شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف شدید یک دستگاه سواری سمند با پراید در مسیر جاده قدیم قم مسیرشمال به جنوب بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .

او ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد که سواری سمند بعلت عدم توجه به جلو با یکدستگاه سواری پراید بشدت برخورد می نماید .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بدلیل شدت این برخورد ۵ نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم گردیده که با حضور بموقع تیم اورژانس به نردیکترین مراکز درمانی منتقل گردیدند .

او به رانندگان توصیه کرد به هیچ وجه در حین رانندگی با سرعت غیر مجاز حرکت نکرده و همواره به تابلوهای سرعت و دیگر علایم راهنمایی و رانندگی توجه و دقت کافی را داشته باشند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم .

وبگردی