شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جدید#مذاکره

پرسپولیس پس از یک ماه مذاکره بزن بهادر خرید ؛ نمایش ضعیف خرید جدید یحیی

خرید رضا اسدی ارزش یک ماه مذاکره را داشت؟

رضا اسدی با عملکرد خوبش مقابل استقلال تاجیکستان باعت تعجب یحیی گل محمدی شده است

نمایش خرید جدید پرسپولیس در بازی با الهلال طوری بود که قشنگ معلوم شد جذب این بازیکن ارزش یک‌ ماه مذاکره را داشت!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس برابر الهلال عربستان یکی از بدترین نمایش‌های تاریخش را ارائه داد و آنقدر همه بازیکنان دسته‌جمعی خراب بودند که سخت است یک نفر را دستچین کنیم. با این حال داستان رضا اسدی با بقیه فرق دارد؛ چون این عزیز علاوه بر آنکه نمایش ضعیفی داشت، در نقش بزن بهادر هم ظاهر شده بود و خطاهای پرشمار داشت کار دست تیمش می‌داد.

رضا اسدی یک کارت زرد گرفت و خوش‌شانس بود که داور ژاپنی در ادامه با او مدارا کرد. فضا طوری شده بود که ملت در شبکه‌های اجتماعی التماس می‌کردند اسدی تعویض شود؛ اتفاقی که بین دو نیمه رخ داد.

البته که الان برای قضاوت زود است، اما نمایش اسدی در همین یک بازی طوری بود که قشنگ معلوم شد جذب این بازیکن ارزش یک‌ماه مذاکره را داشت!

هنوز دفاع راست نمی‌خواهی؟
در سال‌هایی که پرسپولیس عناوین و افتخارات پرشماری را کسب کرده، این تیم به شکلی عجیب از نبود یک مدافع راست استاندارد رنج برده است. رامین رضاییان کلی حاشیه داشت و زود جدا شد و صادق محرمی هم رفت اروپا که پیشرفت کند. حالا اینکه صادق پیشرفت کرده یا نه یک بحث دیگر است، اما به هر حال از آن به بعد جناح راست پرسپولیس به مهدی شیری سپرده شد که تکلیفش روشن است. با توجه به شرایط او، به اجبار از سیامک نعمتی در این پست استفاده می‌شود و چون نعمتی این کاره نیست، گاهی تراژدی‌هایی مثل اتوبان شدن جناح راست پرسپولیس در بازی با الهلال و مشاجره سیامک با لک رخ می‌دهد. با همه اینها جالب است که هیچ‌وقت جذب دفاع راست در سبد یحیی گل‌محمدی نبوده!

کاش بقیه یاد بگیرند
یکی از معدود بازیکنانی که بلافاصله بعد از فاجعه ریاض اقدام به عذرخواهی از هواداران کرد، وحید امیری بود. ستاره بی‌آلایش و دوست‌داشتنی پرسپولیس در حالی با انتشار یک مطلب در صفحه شخصی‌اش از هواداران پوزش خواست که خودش با وجود انجام ۲ بازی سنگین برای تیم ملی در دیدار با الهلال به میدان رفت و هرچه در چنته داشت رو کرد. البته وحید هم مثل بقیه بازیکنان خوب نبود، اما در زمین کم نگذاشت و مهم‌تر از آن، بیرون از میدان دلجویی از هواداران را وظیفه‌اش دانست.

بدون هرگونه شعارزدگی، این برد و باخت‌ها در فوتبال می‌آیند و می‌روند، اما آنچه می‌ماند رفتارها و نام نیک و بد آدم‌هاست. امیری در این مورد سرآمد خوب‌های فوتبال ایران است و وقار و متانت از رفتارش می‌بارد. کاش خیلی‌ها یاد بگیرند.