شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنیاد

همکاری امور مساجد و بنیاد احسان در احسان مهدوی / ۲۵ هزاربسته معیشتی توزیع شد


همکاری امور مساجد و بنیاد احسان در احسان مهدوی / 25 هزاربسته معیشتی توزیع شد

مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۲۵ هزار بسته معیشتی در مساجد محوری توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسینم، مرکز رسیدگی به امور مساجد با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  25هزار بسته معیشتی را از طریق مساجد محوری استان تهران بین نیازمندان توزیع کردند.

در این مراسم که در مسجد مسجد المهدی(عج) تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین محمد‌ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه مساجد گفت: پیرو تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند کمک‌های مؤمنانه با مرکزیت مساجد توزیع شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد با تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده بودند، مکاتباتی را انجام داد. اولین دستگاهی که در این زمینه داوطلب شد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بود. این بنیاد 10 هزار بسته معیشتی را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بین 371 مسجد استان تهران توزیع کرد که این تعداد با اهتمام خیران و ارکان مساجد به 25 هزار بسته افزایش یافت.

وی در خصوص علت انتخاب این مساجد گفت: این 371 مسجد در استان تهران مساجد محوری‌اند و در زمینه فعالیت‌های اجتماعی پیشگام‌اند. اغلب این مساجد، مراکز نیکوکاری دارند و به‌طور نظام‌مند نیازمندان محلات خود را شناسایی و در مراسمات مختلف از آنها حمایت می‌کنند.

در این مراسم سید محمد مهدی حسینی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرات امام(ره)، حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و رضا اعرابی معاون اجرایی این مرکز و حجت‌الاسلام میرخلیلی امام جماعت مسجد المهدی(عج) خیابان نبرد حضور داشتند.

انتهای پیام/