شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

فرهاد مجیدی: مشکلات استقلال به حداقل رسیده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که آبی‌پوشان در لیگ بیست و یکم نتایج خوبی کسب کنند.
پ

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت: اصلاً دوست ندارم درباره فصل گذشته صحبت یا فکر کنم، اما برای فصل جدید تغییرات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با بازیکنانی که جذب کردیم شرایط خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه بازیکنان خارجی چه زمانی به استقلال اضافه می‌شوند، تصریح کرد: هر بازیکنی آمدنش قطعی شد، اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش‌بینی‌اش از فصل پیش رو را اینطور بیان کرد: فصل قبل همین سؤال را از من پرسیدند و یک جواب دادم و آنهم این بود که تنها چیزی که می‌توانم به هواداران قول بدهم این است که من و بازیکنانم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیریم.

مجیدی راجع به بازی فردای تیمش با هوادار گفت: همانطور که گفتید هوادار به تازگی به لیگ برتر آمده است و شناخت زیادی از آنها نداریم. البته می‌دانم آنها انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارند و این مسئله کارمان را سخت خواهد کرد. به بازیکنانم گفتم کار راحتی برابر هوادار نداریم و باید هوشیار بوده و بازی را کنترل کنیم. در مجموع بازی سختی داریم. امیدوارم در درجه اول بازی خوبی انجام دهیم و در درجه بعدی سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تغییر و تحولاتی که پس از آمدن مصطفی آجورلو در استقلال انجام شده است، گفت: قابل پیش‌بینی بود که با آمدن یک مدیر فوتبالی این تغییر و تحولات صورت بگیرد. از آجورلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند. پس از مدت‌ها ورزشگاهی برای تمرین داریم و می‌دانیم فردا کجا باید تمرین کنیم. اینطور نیست که تا ۱۲ شب بازیکنان در گروه واتساپی منتظر اعلام محل تمرین باشند. امروز بازیکنان درصدی از قراردادشان را دریافت کردند و باید از آجورلو تشکر کنم که در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را به حداقل رساندند.