شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای شهر#تهران#شهر تهران

حذف دلالان ارائه برخی از خدمات شهری به شهروندان در دستور کار شورای شهر است


حذف دلالان ارائه برخی از خدمات شهری به شهروندان در دستور کار شورای شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما به دنبال تکریم ارباب رجوع هستیم، متأسفانه در برخی از مناطق دلالانی وجود دارند؛ بنا داریم این افراد را از گردونه ارائه خدمات به شهروندان حذف کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی چمران در پایان هفدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: طبق دستور جلسه امروز ابتدا علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه حاضر و در رابطه با  انتصابات جدید توضیحاتی را ارائه کرد و در ادامه نیز اعضای شورای شهر تهران نظرات و پیشنهادات خود را مطر ح کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه نیز دستور جلسات امروز مورد بررسی قرار گرفت که در ابتدا طرح دو فوریت لایحه توقف اجرای مصوبه اساسنامه 19 سازمان وابسته به شهرداری به انضمام آئین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان‌های وابسته و مقررات استخدامی مستخدمین موقت شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورا شهر تهران قرار گرفت که در ادامه دو فوریت این آئین‌نامه مصوب و وارد متن طرح شدیم که در ادامه نیز طرح با اصلاحاتی به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر تهران افزود: البته مدت زمان که در طرح قید شده بود 4 ماه بود که این زمان نیز مورد بازنگری و به 3 ماه تعلیق پیدا کرد تا اساسنامه آن از سوی شهرداری به شورا ارسال شود.

چمران گفت: در ادامه جلسه امروز بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه مصوب الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در شهر تهران در دستور اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که یک فوریت این طرح با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی تصریح کرد:‌ البته در شورای دوم این مسئله مطرح شده بود اما به نتیجه نرسید اما بنا داریم این راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت را با همکاری بخش خصوصی و شهرداری انجام دهیم و در واقع شهرداری زمین را در اختیار بخش خصوصی برای راه‌اندازی جایگاه سوخت قرار بدهد.

چمران ادامه داد: در ادامه جلسه امروز طرح اقدام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت که در راستای تکریم ارباب رجوع و حذف دلالان خواهد بود که به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: در جلسه امروز همچنین به 3 پرونده‌ای که پیش از این شورای قبل رأی بر باغ بودن آن داده  و این مسئله در دیوان عدالت مطرح شده و شکایتی صورت گرفته بود مجدداً در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت که 3 پرونده اشاره شده مجدداً به عنوان باغ عنوان شد.

وی در رابطه با اجرای طرح ترافیک به سبک و سیاق گذشته نیز گفت: این موضوع البته از سوی بنده مطالعه نشده و شاید توسط دوستانتان انجام شده باشد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/