شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزیره کیش#واکسن کرونا

تزریق بیش از ۷۴ هزار دوز واکسن کرونا در جزیره کیش

رییس مرکز توسعه سلامت کیش از تزریق ۷۴ هزار و ۱۶ دوز واکسن کرونا از ابتدای شروع تزریق واکسیناسیون کیشوندان در این جزیره خبر داد.

تزریق بیش از ۷۴ هزار دوز واکسن کرونا در جزیره کیش

به گزارش سلام نو، محمدرضا رضا نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه لازمه کنترل همه گیری کرونا دریافت هر ۲ دُز واکسن بین افراد جامعه است اظهار داشت: تا کنون در این جزیره ۵۰ هزار و ۹۴۴ نفر دُز اول و ۲۳ هزار و ۷۲ نفر نیز دُز دوم خود را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: در راستای پوشش حداکثری کیشوندان و ساکنان جزیره علیه ویروس کرونا کماکان تزریق واکسن به صورت ویژه در دستور کار قرار بوده و روز گذشته ۹۶۲ بین افراد واجد شرایط تزریق شده است.

سخنگوی شورای سلامت کیش افزود: از امروز  ۲۷ مهدر مراجعه کنندگان می‌توانند در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی افزود: آن دسته از ساکنان و دانش آموزانی که تاکنون دُز اول واکسن کووید ۱۹ خود را دریافت نکرده اند به همراه یکی از والدین خود برای تزریق واکسن به تالار شهر مراجعه کنند.

تاکنون در این جزیره هشت هزار و ۳۱۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده و ۹ بیمار نیز در بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش بستری هستند.

روز گذشته هفت بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این جزیره شناسایی شده و در ۱۴ روز سپری شده نیز تعداد بستری ها به ۲۰ نفر رسیده است.