شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتسال#تیم ملی#تیم ملی فوتسال

هفته آینده تیم ملی کارش را آغاز می‌کند؛/  پایان طلسم تیم ملی فوتسال زنان

هفته آینده تیم ملی کارش را آغاز می‌کند؛/  پایان طلسم تیم ملی فوتسال زنان

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که فعالیت تیم ملی فوتسال زنان ایران از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران که در دو دوره گذشته جام ملت‌های آسیا توانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، نزدیک به دو سال است که در تعطیلی به سر می‌برد چه در دوران مدیریت مهدی تاج در فدراسیون فوتبال و چه در دوران جدید و ریاست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، تصمیم تازه‌ای برای پایان دادن به تعطیلی فوتسال زنان نیز گرفته نشد.

 

پس از روی کارآمدن مدیریت جدید، تحرکاتی برای انتخاب سرمربی صورت گرفت اما اختلافات درون سازمانی و میان اعضای هیات‌رئیسه باعث شد تا بار دیگر پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی و ساماندهی شرایط فوتسال ملی زنان بسته شود.

 

با این‌حال شب گذشته شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این اتفاق و بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان اعلام کرد که از هفته آینده با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، تیم ملی فوتسال زنان ایران کارش را آغاز کرده و برای مسابقات داخل سالن آسیا که اسفندماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود، آماده خواهد شد.

-

 

سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نیز با تایید این خبر اعلام کرده که در هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتسال زنان معرفی و اردوهای آماده‌سازی آغاز می‌شود.

 

جالب آن‌که قرار است از هفتم آبان‌ماه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران آغاز شود و باید دید سرمربی جدید چه کسی خواهد بود و انتخاب سرمربی تیم ملی، چه تغییراتی را در برنامه سازمان لیگ به وجود خواهد آورد؛ هر چند که دو نوبت تعویق زمان شروع لیگ نیز به نظر می‌رسد به واسطه انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی بوده و باید دید ماحصل تلاش‌های فدراسیون فوتبال در این حوزه برای پایان دادن به تعطیلی تیم ملی فوتسال زنان به کجا ختم می‌شود.