شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جایزه#کشتی پهلوانی#قهرمانی کشور

تعیین جایزه ۳۰ میلیونی برای پهلوان سال ۱۴۰۰


تعیین جایزه 30 میلیونی برای پهلوان سال 1400

رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان قهرمانی کشور و تعیین پهلوان برتر و صاحب بازوبند پهلوانی کشور در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، این رقابت‌ها  با گرامیداشت یاد شهدا به عنوان پهلوانان حقیقی، یادواره "پهلوان شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی" طی روزهای جمعه 30 مهرماه تا یکشنبه 2 آبان ماه 1400 در سالن 12 هزارنفری ورزشگاه آزادی برگزار می گردد.

هر استان صرفا می‌تواند یک نفر سرپرست و به ازای هر 3  نفرکشتی‌گیر، یک نفر مربی و یا حداکثر 2 نفر مربی همراه داشته باشد.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم، مدال قهرمانی و جوایز نقدی اهدا خواهد شد و نفر اول سنگین وزن و صاحب بازوبند مبلغ 30 میلیون تومان، نفر دوم سنگین وزن مبلغ 20 میلیون تومان و نفرات سوم سنگین وزن هر کدام مبلغ 10 میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند. در بقیه اوزان به نفرات اول مبلغ 5 میلیون تومان، نفرات دوم مبلغ 3 میلیون تومان و نفرات سوم مبلغ یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

مسابقات وزن100+کیلوگرم رده سنی بزرگسالان بمنظور تعیین پهلوان برتر و صاحب بازوبند پهلوانی کشور در سال 1400 به صورت آزاد برگزار می‌شود. بر همین اساس به لحاظ تعداد کشتی گیران شرکت کننده از استان‌ها  در این وزن محدودیتی وجود نخواهد داشت و علاقمندان شرکت در این رقابت ها با ارائه معرفی نامه رسمی از سوی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان‌ها می‌توانند در این پیکارها حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/