شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#قانون اساسی#رئیسه مجلس
صحن علنی|

دولتمردان سابق قرارداد با شرکت‌های کانادایی و فرانسوی را به مجلس نیاوردند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس اصل ۷۷ قانون اساسی کلیه قرارداد‌ها باید در مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گیرد اما دولتمردان سابق با شرکت‌های کانادایی و فرانسوی قرارداد منعقد کردند، اما متاسفانه این قرارداد‌ها به مجلس نیامد و آنان مجلس را دور زدند.
خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی پس از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون عملکرد سازمان امور مالیاتی در اجرای طرح جامع مالیاتی، گفت: بر اساس اصل ۷۷ قانون اساسی کلیه قرارداد‌ها باید در مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گیرد اما دولتمردان سابق با شرکت‌های کانادایی و فرانسوی قرارداد منعقد کردند، اما متاسفانه این قرارداد‌ها به مجلس نیامد و آنان مجلس را دور زدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال ما این است چرا شأن مجلس شورای اسلامی رعایت نشده است و این یک تخلف بسیار مهم است که دولت سابق مرتکب شد و آنان قرارداد‌هایی منعقد می‌کردند و اطلاعی درباره آن به مجلس نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه دولت قبل خدای مسائل محرمانه بود،بیان داشت: بسیاری از مسائل در این دولت  پنهان می‌ماند به گونه‌ای که قرارداد توتال محرمانه بود و علاوه بر این آنان موارد زیاددیگری را از مجلس مخفی کردند.
 
انتهای پیام/