آیت ملک‌نیا، مدیر سالن‌های سینما موزه، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا، اظهار داشت: در فروش یک فیلم نام کارگردان، عوامل و بازیگران تأثیرگذار هستند و امروز شاهد هستیم مخاطبان سینما با علم و آگاهی کامل به سینما می‌آیند و فیلم‌ها را انتخاب می‌کنند. برای سینماداران قابل حدس بود فیلم سینمایی «پوست» مورد استقبال قرار می‌گیرد و خوشبختانه تا این لحظه نیز از این فیلم استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.

ملک‌نیا خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کنیم مکان سینماها در میزان فروش و استقبال از فیلم‌ها تأثیرگذار است. برخی فیلم‌ها در برخی مناطق فروش بیشتری دارند و همانطور که می‌دانید مخاطبان موزه سینما از فیلم‌های خاص استقبال می‌کنند. به نظر من دو فیلم «قهرمان» و «جنایت بی‌دقت» نیز در سینمای موزه می‌توانند فروش جالب توجهی داشته باشند.

او افزود: دو فیلم «دینامیت» و «درخت گردو» نیز توانستند فروش‌های نسبتاً خوبی داشته باشند. با توجه به واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها مردم کم‌کم با خیالت راحت‌تری به سینما می‌روند و همین مسئله نیز مزید بر علت است که سه فیلم «پوست»، «قهرمان» و «جنایت بی‌دقت» فروش نسبتاً خوبی داشته باشند.

مدیر سینماهای موزه در پایان درباره اکران فیلم‌های قدیمی در سینماها گفت: موزه سینما مدت‌هاست فیلم‌های دهه 1360 را اکران می‌کند که البته این جزو شرح وظایف موزه به حساب می‌آید و این فیلم‌ها بسیار مورد توجه هم قرار می‌گیرند. به عنوان مثل فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» را با سالن پر اکران کردیم و فیلم سینمایی «گاو» هم قرار است اکران شود که همه بلیت‌ها فروش رفته است. نکته جالب توجه این است که بسیاری از این فیلم‌ها بارها در تلویزیون نمایش داده شده‌اند اما در اکران نسخه‌های ترمیم‌شده این فیلم‌ها استقبال خوبی صورت می‌گیرد و این استقبال را در اکران فیلم‌های «باد صبا»، «شهر موش‌ها» و «دزد عروسک‌ها» شاهد بوده‌ایم که فکر می‌کنم در ابعاد گسترده‌تر نیز اکران فیلم‌های قدیمی می‌تواند ایده‌ای جذاب باشد که علاقه‌مندان را به سینما رفتن ترغیب می‌کند که البته همانطور که گفتم منطقه جغرافیایی، فیلم‌ها و موضوع‌شان نیز بسیار مهم و موثر است.