شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شمال تهران#بدهی

قتل بخاطر بدهی میلیونی/مدرس دانشگاه عامل جنایت هولناک شمال تهران بود

حوادث کارگر آنلاین| تحقیقات تیم جنایی در پرونده قتل مسلحانه مردی که جسدش پشت فرمان ماشین اش پیدا شده بود، نشان می داد که عامل شلیک‌های مرگبار، یک مدرس دانشگاه بوده که به‌خاطر اختلاف مالی دست به این جنایت زده است.

مدتی قبل جسد مردی در پشت فرمان ماشین اش در شمال تهران پیدا و از همان زمان تحقیقات برای کشف راز قتل او آغاز شد.مقتول، مردی میانسال بود که بر اثر اصابت گلوله به سرش جان باخته بود و جسد وی را خانواده‌اش پیدا کرده بودند.

تیم جنایی، مظنون جنایت (استاد دانشگاه) را شناسایی کرده بود و در ادامه معلوم شد که دختر مقتول یکی از شاگردان وی بوده است. دختر جوان به مأموران گفت: استادم از طریق من با پدرم آشنا شد و به بهانه سرمایه‌گذاری و تجارت بین‌المللی مبلغی از او گرفت و گفت که ظرف مدت کوتاهی این مبلغ را چند برابر می‌کند. اما همه وعده هایش دروغ بود و حتی حاضر نمی‌شد پول پدرم را برگرداند و اختلاف آنها بر سر همین مسئله بود.

نامه عجیب

ساعتی بعد مأموران محل زندگی تنها مظنون جنایت را محاصره کرده و با دستور قضایی وارد آنجا شدند. متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی جیب‌هایش، نامه‌ای کشف شد که تکه‌تکه شده بود.

کارآگاهان تکه‌ها را مانند پازل کنار هم چیدند که مشخص شد نامه‌ای خطاب به خانواده مقتول است. در آن نامه به دروغ نوشته شده بود که مقتول به‌دلیل مسائل ناموسی کشته شده و خانواده مقتول تهدید شده بودند که اگر شکایت کنند، فیلم‌های خصوصی مقتول در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

کلکسیونی از اسلحه و مهمات

کشف کلکسیون سلاح و مهمات در خانه این مرد، عجیب و مرموز و در این شرایط بود که بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر درباره این متهم را صادر کرد.

اقرار به جنایت

انکار عجیب

متهم به قتل با دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران بازداشت شده و شواهد حکایت از این دارد که او به دلیل بدهی دست به جنایت زده است و حالا با داستان سرایی، سعی در گمراه کردن تیم جنایی و مسیر تحقیقات دارد.

منبع: hadese24