شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستر#جدید#راه#جدید#برای#خروج#منچستر#بحران

راه حل جدید برای خروج منچستر از بحران

مدیران منچستر یونایتد همچنان از مربی نروژی این تیم حمایت می‌ کنند و برای اثبات آن، اخیرا یک اقدام جدید در راستای حمایت از این مربی انجام داده اند.

راه حل جدید برای خروج منچستر از بحران

به گزارش منیبان؛ در تابستانی که گذشت شیاطین سرخ جیدون سانچو، کریستیانو رونالدو و رافائل واران را به خدمت گرفتند. در نتیجه از اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی یونایتد انتظار می‌ رود تا برای قهرمانی در لیگ جزیره تلاش کند.

با این حال، پر افتخارترین تیم انگلیس در لیگ داخلی این کشور، از سه بازی گذشته خود در لیگ جزیره تنها یک امتیاز دریافت کرده و پنج امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد. اما با وجود این شروع نا امید کننده، مدیران منچستر یونایتد از سرمربی نروژی تیم حمایت می‌ کنند و در مقطع فعلی قصد اخراج او را ندارند.

حالا نشریه دیلی استار در گزارشی مدعی شده شیاطین سرخ می‌ توانند در ژانویه ۲۰۲۲، مبلغ هفتاد میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کنند. البته اگر منچستر یونایتد در نیم فصل دوم جزء مدعیان لیگ باشد، اوله گونر سولشر به این بودجه دسترسی خواهد داشت. در غیر این صورت، خرید بازیکنی در زمستان بعید است. میزان حمایت از بازیکن سابق و سرمربی فعلی، بستگی به موقعیت تیم در پایان سال میلادی جاری دارد.

پس از باخت چهار بر دو مقابل لستر سیتی، منچستر یونایتد می‌ خواهد با پیروزی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا، به روند خوب گذشته خود بازگردد.

 

وبگردی