شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید

عقاب استقلال به دنبال رکورد جدید ؛ دومین کلین شیت در چهارمین افتتاحیه لیگ؟

سیدحسین حسینی به دنبال ثبت دومین کلین شیت خود در چهارمین افتتاحیه لیگ در ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی در پی کلین شیت

استقلال فردا در اولین دیدار فصل به مصاف هوادار می رود. این چهارمین باری است که سیدحسین حسینی در افتتاحیه لیگ برای آبی ها درون دروازه قرار میگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال روز چهارشنبه چهارمین بازی خود در افتتاحیه لیگ در ترکیب استقلال را تجربه می کند.

سیدحسین حسینی امیدوار است بتواند روز چهارشنبه در بازی برابر هوادار در چهارمین افتتاحیه لیگ برترش، دومین کلین شیت خود را ثبت کند.

به گزارش پارس فوتبال، سیدحسین حسینی بعد از جدایی رحمتی از استقلال در لیگ نوزدهم به عنوان دروازه بان اول استقلال انتخاب شد، او هرچند فصل پیش در هفته های زیادی نیمکت نشین بود اما درنهایت فصل را به عنوان دروازه بان اول به پایان رساند و حالا هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در بازی با هوادار دروازه بان اول تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

جالب است بدانید حسینی تاکنون در ۳ بازی در افتتاحیه لیگ درون دروازه استقلال قرار گرفته است و در یک بازی توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد.

حسینی اولین بار در لیگ شانزدهم و در شرایطی که رحمتی محروم بود، در افتتاحیه لیگ برتر درون دروازه استقلال قرار گرفت که آبی ها با نفت تهران یک بر یک مساوی کردند. برای بار دوم حسینی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر در لیگ نوزدهم سنگربان استقلال بود که این تیم برابر ماشین سازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

همچنین حسینی فصل قبل هم دروازه بان اول استقلال بود که در پیروزی ۲ بر صفر برابر مس رفسنجان توانست دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

حالا حسینی روز چهارشنبه در هفته اول لیگ برتر برابر هوادار درون دروازه استقلال خواهد ایستاد و باید امیدوار باشد بتواند دومین کلین شیت خود در دیدارهای افتتاحیه لیگ برتر به ثبت برساند.