شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#پدیده#لیگ برتر#اراک

خطیبی: ما و پدیده از همدیگر شناختی نداریم/ در آلومینیوم برنامه‌ای ۲ ساله را آغاز کردیم


خطیبی: ما و پدیده از همدیگر شناختی نداریم/ در آلومینیوم برنامه‌ای 2 ساله را آغاز کردیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم و پدیده در هفته نخست لیگ برتر شناختی از همدیگر ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: باعث افتخار است که اولین نشست خبری قبل از بازی را در کنار جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و شهر مشهد برگزار می‌کنیم. امیدوارم که این مسئله باعث شود، لیگ برتر خوبی داشته باشیم و بازی‌های خوبی از ابتدای فصل تا انتها داشته باشیم که کیفیت فنی بالا باشد و حاشیه‌ای نداشته باشیم.

وی درباره اینکه شرایط آلومینیوم چطور است و چه هدفی را در این فصل دنبال می‌کنند، گفت: ما جزو چهار پنج تیمی بودیم که تمرینات را دیر شروع کردیم و سه چهار بازیکن تأثیرگذار هم جدا شده‌اند. با حضور بنده و هیئت مدیره جدید هم تلاش کردیم نفرات خودمان را حفظ کنیم و برای جذب نفرات جدید نیز لیست دادیم که تا 70 تا 80 درصد نفرات مدنظرمان در بازار را جذب کردیم. شاید اگر زودتر شروع می‌کردیم، شرایط بهتری داشتیم، اما باید از مدیریت باشگاه و هیئت مدیره تشکر کنم که تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: با جذب بازیکنان جدید توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. با این حال بازی اول همیشه سخت است، چون کادر فنی تیم‌ها از شرایط حریفان شناختی ندارند و هر بازی سخت خواهد بود. با این حال ما آماده بازی فردا هستیم که بتوانیم یک بازی خوب و زیبا انجام دهیم.

خطیبی درباره شرایط پدیده نیز گفت: پدیده تیمی است که همیشه جزو هفت هشت تیم برتر ایران بوده و نوسان داشته، اما همیشه فوتبال خوبی انجام می‌دهد. ما از آنها شناخت نداریم و آنها هم از ما شناخت ندارند و امیدوارم هر تیمی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد، برنده بازی باشد.

وی درباره اینکه او توانست فوتبال را در اراک زنده کند و در فصل جاری هدف‌گذاری چیست و دنبال چه رتبه‌ای هستند، اظهار داشت: آنها که در رأس مدیریت هستند، برنامه طولانی مدت دارند و آینده را می‌بینند. ما یک برنامه دو ساله و سه ساله داریم که برنامه دو ساله‌ای که داشتیم را یک ماه و نیم است شروع کردیم و سعی می‌کنیم نسبت به طرحی که باشگاه ریخته، جلو برویم. سعی و تلاش این است کادر فنی و عوامل مجموعه این فصل بهتر از فصل قبل که اولین سال حضور در لیگ بود نتیجه بگیریم و در نیمه بالای جدول باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: برای فصل آینده نیز دنبال شرایط بهتری هستیم. مجموعه‌ای داریم که می‌دانم به هدف‌مان می‌رسیم. من هم خیلی دوست داشتم به اینجا برگردم، چون خاطرات خوبی از اراک دارم و مردم این شهر هم به من لطف دارند و دوست داشتم بار دیگر خاطرات را مرور کنیم و خاطرات بهتری بسازیم و مردم اراک را به لطف خدا خوشحال کنیم و ان‌شاءالله خدا به همه ما کمک کند.

انتهای پیام/