شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار خودرو#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

ورود بازار خودرو به فاز انتظاری+ جدول قیمت

کدخبر: 448238
اقتصادنیوز : اقتصادنیوز: امروز 26 خرداد 1400 بازار خودروهای پرتیراژ ایران‌خودرو برای دومین بار در هفته جاری روز آرامی را پشت سرگذاشتند و به این طریق محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات قیمت در بازار ایران خودرویی ها در حالی رقم خورد که دلار نیز روز آرامی داشت و با نوسان اندک رو به پایین در بازار عرضه شد.

به گفته فعالان بازار درحال حاضر بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو است، بطوریکه نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند. به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای تعیین تکلیف برخی طرح های مرتبط با صنعت خودرو از جمله طرح ساماندهی صنعت خودرو از یک سو و بلاتکلیفی برخی معادلات سیاسی از سوی دیگر موجب شده تا بازار شکل انتظاری به خود گیرد و روند ثابت را پیش گیرد.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خودروهای پرتیراژ ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند. با این شرایط «رانا پلاس» بدون تغییر با قیمت 270 میلیون تومان در بازار قیمت خورد. 

از سوی دیگر امروز قیمت «سمند LX با موتورEF7 » و «سورن پلاس» نیز در بازار همانند روز گذشته در بازار رقم خورد و با این شرایط  «سمند LX با موتورEF7 » در بازار 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد و قیمت «سورن پلاس» نیز در بازار 310 میلیون تومان باقی ماند.

قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز در بازار استپ کرد و با این شرایط  «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار 465 میلیون تومان قیمت گذاری شد و دنا معمولی نیز با قیمت 325 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

خانواده 206 نیز امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «پژو 206 تیپ 2» با قیمت 250 میلیون تومان، « پژو 206 تیپ 5» نیز با قیمت 292 میلیون تومان و «پژو 206 صندوقدار» نیز با قیمت 288 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.  

ایران خودرو 26