به گزارش برنا، تیم‌ ملی تنیس کشورمان در نخستین دیدار مسابقات گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه مقابل قرقیزستان به برتری قاطع سه بر صفر رسید.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد‌ با نتیجه ۴-۶ و ۵-۷ در مجموع ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند. 

در دومین مسابقه بخش انفرادی حمید رضا نداف با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶  ) مقابل کیستانوف دیگر نماینده قرقیزستان به پیروزی رسید .

در شرایطی که تیم ملی تنیس کشورمان با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد، در دیدار دونفره ایران با ترکیب امیر حسین بادی - حمیدرضا نداف به مصاف کیستانوف- میرژالیف رفت. 

در ست نخست بخش تیمی نمایندگان ایران با نتیجه ۰-۶ مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید و ست د‌وم با نتیجه ۴-۶ به سود حریف به پایان رسید و در ست سوم نمایندگان کشورمان با نتیجه ۰-۶ حریف خود را از پیش رو برداشتند.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را در بحرین با نتیجه ۳ بر صفر در مصاف با قرقیزستان  به پایان رساند.

تیم ملی تنیس کشورمان در این مسابقات با تیم های کامبوج ، قرقیزستان و‌ یمن هم‌گروه است. 

مسابقات گروه ۴  آسیا و‌اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای  ایران ، بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.

یاد آور می شود: اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی ، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کنند.