شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بسکتبال

اسلامی: ۴۰ دقیقه کوتاه نیامدیم/ خودم در زمین بازی می‌کردم!


اسلامی: 40 دقیقه کوتاه نیامدیم/ خودم در زمین بازی می‌کردم!

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: مزد تمرینات خود را گرفتیم و ۴۰ دقیقه مقابل کاله کوتاه نیامدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در مورد پیروزی 71 بر 63 تیمش مقابل کاله در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: نخستین بازی لیگ، خیلی سخت بود. آیزایا و ایگور، دو بازیکن خارجی تیم، خیلی دیر به ما اضافه شدند و فرصتی برای تمرین نداشتیم. در طول بازی هم باید مدام سیستم‌ها را برای بازیکنان توضیح می‌دادم  و در واقع خودم در زمین بازی می‌کردم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان ادامه داد: به کادر فنی تیم کاله تبریک می‌گویم. آنها تیم یک‌دست و جنگنده‌ای را راهی لیگ کرده‌اند. امیدوارم این پشتوانه‌سازی با حمایت مسئولین، موفق باشد و بازیکنان این تیم  در نهایت به تیم ملی برسند.

محمدرضا اسلامی گفت: ما مزد تمرینات خود را گرفتیم و 40 دقیقه کوتاه نیامدیم. ما با وجودی که توپ‌هایمان وارد سبد نمی‌شد، دفاع بسیار خوبی داشتیم و تنها در سه چهار دقیقه پایانی توپ‌هایمان گل می‌شد. ثبات تیمی و ایمان به کار بچه‌ها باعث شد در نهایت موفق شویم.

 وی تصریح کرد:‌  از نتیجه راضی‌ام ولی خیلی کار پیش رو داریم.  برای مثال، بازیکنان با تجربه تیم باید بدانند در چنین بازی‌های نزدیکی، حریف می‌خواهد از آن‌ها فول بگیرد و باید خیلی مواظب باشند.

تیم مس کرمان در دومین بازی خود در لیگ برتر، فردا  سه‌شنبه به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

 

انتهای پیام/