شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیسی#پرسپولیسی ها

حمایت جالب پرسپولیسی ها از گل محمدی ؛ فقط یک راه وجود دارد

واکنش جالب هواداران پرسپولیس به عملکرد گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی

هواداران پرسپولیس با وجود شکست سنگین مقابل الهلال از سرمربی تیمشان حمایت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل‌محمدی نتوانست مقابل الهلال نتیجه بگیرد. تجربه هواداران پرسپولیس طی سال‌های اخیر نشان داده هر وقت تیمشان وارد بحران شد با حمایت توانستند بلند شوند و به مسیر موفقیت برگردند.
خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس روزی پوکر قهرمانی کرد که روز پایانی لیگ پانزدهم با وجود برتری مقابل راه آهن به خاطر فقط دو تفاضل گل کمتر جدال قهرمانی را به استقلال خورستان واگذار کرد ولی ١٠٠ هزار تماشاگر ایستاده در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را تشویق کردند و اشک ریختند.

به اعتقاد خیلی‌ها هواداران پرسپولیس در آن دیدار فرهنگ هواداری در فوتبال ایران را تغییر دادند و همین موضوع سر آغاز موفقیت‌های سال‌های بعد سرخ پوشان شد.

پرسپولیس بعد از آن چهار فصل پیاپی قهرمان لیگ شد و دو سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد اما در همین سال‌ها هروقت به مشکل می‌خوردند و چند نتیجه بد می‌گرفتند هواداران این تیم به شیوه‌های مختلف از تیمشان حمایت کردند و بازیکنان و کادر فنی هم جواب این حمایت‌ها را دادند.

به طور مثال وقتی در لیگ شانزدهم سرخ پوشان دربی را باختند در دیدار بعدی مقابل سپاهان ورزشگاه را پر کردند و تیم مورد علاقه‌شان با پیروزی در آن بازی به مسیر پیروزی و البته قهرمانی برگشت. هواداران پرسپولیس متوجه شدند برای گرفتن نتیجه و کسب قهرمانی باید از تیمشان حمایت کنند و به اعضای تیم فرصت بدهند.

حالا پرسپولیس بعد از چند فصل عالی و درو کردن جام‌های داخلی وارد حاشیه و بحران شده است و بعد از جدایی کلی ستاره تاثیرگذار و حواشی گوناگون، مقابل الهلال بازی را باختند. از همین رو فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان وجود دارد. به خصوص اینکه آن‌ها باید بلافاصله به استقبال لیگ برتر بروند.

اما نکته جالب بعد از چند بازی نتیجه نگرفتن پرسپولیس حمایت هواداران این تیم از بازیکنان و کادرفنی است. آن‌ها که نمی‌توانند به ورزشگاه بروند در فضای مجازی حمایت همه جانبه ای از سرخ پوشان و به خصوص گل‌محمدی سرمربی تیمشان انجام دادند.

آنها در پیام‌های خود خطاب به یحیی اعلام کردند؛ مورد حمایت هواداران است و تا آخرش پشت سرمربی محبوب تیمشان خواهند بود.