شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#لیگ برتر#بسکتبال#رئیس کمیته

کبیر: پتی آماده‌تر از سال‌های گذشته وارد لیگ شده است/ بعضی از تیم‌ها شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند


کبیر: پتی آماده‌تر از سال‌های گذشته وارد لیگ شده است/ بعضی از تیم‌ها شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند

رئیس کمیته فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت:‌ پری پتی آماده‌تر از سال‌های گذشته وارد لیگ برتر شده و از خارجی‌های خوب و باثبات لیگ ایران است.

اسدالله کبیر رئیس کمیته فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیم شهرداری در شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه شروع خوبی در لیگ داشتیم، ولی با توجه به اینکه تیم‌ها هنوز شناخت لازم را از هم ندارند، بازی‌ها آسان نیست. تیم سیرجان، نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در بازی‌های بعدی با اضافه شدن دومین بازیکن خارجی، بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد.

رئیس کمیته فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره درخشش پری پتی گارد آمریکایی تیم شهرداری گفت:‌ او چهارمین سال حضورش را در تیم شهرداری می‌گذراند. پتی آماده‌تر از سال‌های گذشته وارد لیگ شده و از خارجی‌های خوب و باثبات لیگ ایران است. او تک روی نمی‌کند و کاملاً در خدمت تیم است.

کبیر راجع به حضور 16 تیم در لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: بعضی از تیم‌ها شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند. علاوه بر این موضوع، جوانان زیادی در لیگ برتر شاغل هستند که در کنار بازیکنان باتجربه در سال‌های بعدی، پیشرفت خواهند کرد. هر تیم، 15 بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی و یا 17 بازیکن ایرانی می‌تواند داشته باشد که تعداد زیادی خواهد شد. به این ترتیب، جوانان بیشتری، فرصت عرض‌اندام و کسب تجربه در لیگ را خواهند داشت.

شهرداری گرگان در دومین بازی خود در لیگ برتر بسکتبال از ساعت 15 امروز (دوشنبه) به مصاف نیروی زمینی می‌رود.

انتهای پیام/