شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

پروژه عظیم استقلالی ها شکست خورد ؛ اتفاق عجیب و غیر منتظره‌ای

شکست زودهنگام پروژه نفوذ مدیران سابق استقلال ؛ ملاقات کاملا فرمایشی!

استقلال

ملاقات مدیران سابق استقلال با مصطفی آجورلو اتفاق غیر منتظره‌ای بود که رخ داد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ملاقات مدیران سابق استقلال با مصطفی آجورلو اتفاق غیر منتظره‌ای بود که هیچ یک از هواداران این باشگاه نسبت به آن واکنش مناسبی نداشتند، هرچند علت برگزاری این جلسه هم اندیشی مدیرعامل فعلی با مدیران سابق عنوان شد اما گفته می‌شود در این نشست آجورلو با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر به نوعی عنوان کرده دوست ندارد تجربیات تلخ گذشته را مرتکب شود.

 

شنیده می‌شود در جلسه مذکور مدیران سابق هر یک در اظهارات، پیشنهاد خود را برای موفقیت باشگاه استقلال ارائه کردند تا به این ترتیب در پلن اجرایی آجورلو نقش آفرینی کنند اما گویا هیچ یک از پیشنهادها مورد توجه مدیرعامل جدید قرار نگرفته و بعید است تغییری در روش مدیریتی آجورلو ایجاد شود.

 

برخی نزدیکان باشگاه استقلال هدف از برگزاری این جلسه را صرفا شنیدن نقطه نظرات مدیران قبلی توسط آجورلو عنوان می‌کنند و تاکید دارند این به این معنا نیست که مدیرعامل فعلی قصد دارد با راهنمایی آنها امور اجرایی باشگاه را پیش ببرد.

 

البته از واکنش پایانی آجورلو در زمان خروج از دفتر فتح الله‌زاده نیز کاملا پیدا بود، او قصد ندارد با انجام مصاحبه به نوعی به جزئیات مطرح شده در این ملاقات اشاره کند به همین دلیل پس از اینکه با پرسش خبرنگاران رو به رو شد از فتح‌الله‌زاده خواست او صحبت کند! پس از آنکه فتح‌الله‌زاده این پیشنهاد را قبول نکرد، آجورلو به اولیایی اشاره کرد که وی صحبت کند تا عدم تمایل خود را نسبت به توضیح در خصوص این جلسه به شکل رسمی نشان دهد.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد این جلسه بیشتر حالت فرمایشی و سمبلیک داشت و قرار نیست آجورلو در شیوه مدیریتی خود تغییر ایجاد کند، البته برخی اعضای جلسه نیز متوجه این ماجرا شدند اما برای حفظ ظاهر در گفت و گو با رسانه‌ها عنوان کردند درباره اثرگذاری این نشست باید منتظر گذشت زمان بود تا شکست این پروژه به این زودی اعلام نشود.