شهر خبر

امیر حیدری: «سامانه سپهر» راه‌اندازی شده تا مشکلات کارکنان شنیده شود


امیر حیدری: «سامانه سپهر» راه‌اندازی شده تا مشکلات کارکنان شنیده شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راه‌اندازی سامانه سپهر در نزاجا به این منظور است که مشکلات کارکنان شنیده شده و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در همایش قرارگاه‌های انصار و سپهر نزاجا طی سخنانی اظهار داشت: در نیروی زمینی سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را معرفی کرده‌ایم.

وی افزود: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا به طور کامل اجرایی شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: هر کاری بنیانگذار و مبتکری دارد. مبتکر سامانه سپهر هم فرمانده کل ارتش هستند. ایشان روی این موضوع که باید صدای پرسنل به گوش فرماندهان برسد حساس هستند و با ایجاد سامانه سپهر روی آن سرمایه‌گذاری کردند.

امیر حیدری ادامه داد: قرارگاه انصار آجا این رسالت را دارد تا به سراغ کارکنان برود و مشکلات آنان را مرتفع کند. در بازدیدهای فرمانده کل ارتش از یگان‌های آجا همواره مسئولین قرارگاه انصار حضور دارند تا مشکلات کارکنان را شناسایی و برطرف کنند.

وی گفت: فرمانده کل ارتش نگاه جامع الاطرافی دارند و هیچ موضوعی از نگاه ایشان پنهان نمی‌ماند.

فرمانده نزاجا گفت: ما سامانه سپهر و قرارگاه انصار را در نیروی زمینی بر اساس یک ساختار مشخص ایجاد کردیم. برای این موضوعات یک ستاد تدارک دیدیم و به صورت متناظر در یگان‌های مستقل نزاجا نیز این سامانه‌ها را ایجاد کردیم و فرمانده هر یگان، در واقع فرمانده قرارگاه انصار هم هست.

امیر حیدری با بیان اینکه انسان دو ویژگی دارد اول اینکه می‌خواهد دیده شود و دوم آنکه می‌خواهد شنیده شود، افزود: فطرت انسان اینگونه است که می‌خواهد دردهای خود را به زبان بیاورد. از همین رو ایجاد سامانه سپهر به این منظور است تا مشکلات کارکنان شنیده شده و برای رفع آنها چاره‌اندیشی شود.

وی عنوان کرد: درب اتاق فرماندهان یگان‌ها باید برای حل مشکلات نیروها بروی کارکنان باز باشد. ما به فرماندهان مناطق تکلیف کرده‌ایم تا هر ماه قرارگاه انصار را در یگان‌های تحت امر تشکیل دهند و‌ گزارش بازدیدها را برای فرمانده نیرو ارسال کنند تا مشکلات آنان حل شود.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه خدمت به کارکنان تکلیف ما است، عنوان کرد: سامانه سپهر نزاجا 24 ساعته فعال است و با بکارگیری روانشناسان با تجربه آماده پاسخگویی به کارکنان نیرو است.

امیر حیدری اظهار داشت: بر اساس اعلام فرمانده کل ارتش نیروی زمینی این افتخار را داشته است که به 90 درصد تماس‌های گرفته شده با سامانه سپهر پاسخ داده است. ما بهترین کارکنان را در اختیار داریم لذا باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مشکلات آنان را بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان باید هم در نقش فرماندهی و هم در نقش یک پدر انجام وظیفه کنند تاکید کرد: نگاه یک فرمانده به یگان تحت امرش باید مانند نگاهش به خانه و خانواده خودش باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره خدمات این نیرو به بیماران صعب العلاج عنوان کرد: سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح طی سال‌های اخیر خدمات بسیار خوبی انجام داده است و امروز این وظیفه ما است که از خدمات و امتیازات این سازمان در جهت ارائه خدمت به کارکنان یگان‌ها بهره‌برداری کنیم.

امیر حیدری در پایان تاکید کرد: امروز با راه‌اندازی سامانه‌های سپهر و قرارگاه انصار ما این انتظار را داریم تا همه کارکنان هم خوب دیده شوند و هم خوب شنیده شوند و مشکلات آنان به بهترین وجه ممکن مرتفع شود.

انتهای‌پیام/