حمید گودرزی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام حمید گودرزی است. حمید گودرزی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از حمید گودرزی را ملاحظه می‌کنید.

حمید گودرزی

زندگینامه

حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند. 

ازدواج

او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. با همسرش رو راست است. همسر حمید خانه دار است و با فعالیت هنری حمید مخالف است. 

صبح روز 21 تیرماه 1395 نامه ای با عنوان همسر حمید گودرزی در رسانه های رسمی و غیررسمی ایران منتشر شد. که در متن آن ، ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی جملات عجیبی درباره جدایی اش از حمید گودرزی و اینکه بعد از بازگشت به ایران دادخواست طلاق را به دادگاه ارائه خواهد کرد به کار برده بود.

خبر حمید گودرزی از ازدواج مجددش در برنامه من و شما

آرش ظلی پور در این بخش از برنامه درباره ازدواج مجدد حمید گودرزی پرسید و او گفت : اگر خبری شد حتما اعلام میکنم ، تنهایی تنها برازنده خداست و برخلاف آن یکباری که در برنامه شما گفتم ازدواج مجدد نمیکنم ، تصمیمم دوباره عوض شده است و به زودی این خبر را اعلام میکنم ...

حمید گودرزی ادامه داد : تنهایی واقعا سخت است و تنهایی فقط برازنده خداست و آرش ظلی پور هم در تکمیل این صحبت حمید گودرزی گفت : من هم ازدواج کرده ام و از زندگی و ازدواج خیلی راضی هستم و خداروشکر میکنم و به توصیه میکنم حتما این کار را انجام بدهی .

مژگان ترانه با انتشار این عکس ازدواج دوم حمید گودرزی را تایید کرد و نوشت : با حمید گودرزی و همسرشون در جشن حافظ .