به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی در اولین روز از هفته تربیت بدنی، پیام ورزش را نشاط و شادابی برای جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که این هفته آغازی برای یکسال پویایی و تلاش در ورزش کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به واکسیناسیون آحاد مختلف مردم همچنین تلاش کادر درمان، شرایط کشور را برای بازگشت به وضعیت طبیعی، مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با عادی شدن شرایط، برنامه های ورزشی در ابعاد مختلف بهتر و موثرتر برگزار و دنبال خواهد شد.

دکتر حمید سجادی گفت: به بهانه هفته تربیت بدنی وظیفه می دانیم که این پیام را به جامعه القا کنیم که سردمدار نهضت تلاش و پویایی با ورزش باشیم و زمینه مشارکت بیشتر مردم در ورزش را فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است میزان آمادگی جسمانی مردم در طی یکی دو سال اخیر بدلیل شیوع کرونا کاهش یافته و به نوعی بر خودم وظیفه می‌دانم که نسبت به آمادگی جسمانی 80 میلیون ایرانی تعصب داشته باشم و بر خود تکلیف می دانم که شرایط ارتقا آمادگی آنها را فراهم کنیم.

او گفت: ان شالله با همکاری مردم در عرصه‌های مختلف ورزش همگانی، قهرمانی، تعلیم و تربیت و حتی حرفه ای در خدمت آنها باشیم تا برای اقشار مختلف با هر تنوعی از ورزش‌های مختلف که علاقه دارند، زمینه آن را فراهم کنیم تا از ورزش لذت ببرند و نهضت بهزیستی از طریق ورزش را که در همه جای دنیا وجود دارد باید در کشورمان هم نشان دهیم.

دکتر سجادی از زحمات کلیه افرادی که در مسئولیت ها و نقش های مختلف در عرصه ورزش فعالیت دارند به نیکی نام برد و از آنها تشکر کرد.