شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

استاندار تهران: نیرو‌های مسلح خدمت به آحاد مردم را به زندگی مادی و معنوی ترجیح داده‌اند

استاندار تهران گفت: امروز نیرو‌های مسلح کشورمان خدمت به آحاد مردم و مجاهدت در راه تأمین امنیت را به زندگی مادی و معنوی ترجیح داده‌اند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تقدیر از زحمات آنان اظهار داشت: کارکنان دلسوز و تلاشگر نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم برای انجام مأموریت‌های خطیر و تأمین امنیت جامعه تلاش و مجاهدت می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس همواره برای اینکه همه مردم با خیالی راحت و آرامشی پایدار باشند و نیز برای صیانت و حفاظت از جان و مال آحاد مردم تلاشی شبانه‌روزی و قابل‌تقدیر دارند.

استاندار تهران عنوان کرد: امروز نیرو‌های مسلح کشورمان خدمت به آحاد مردم و مجاهدت در راه تأمین امنیت را به زندگی مادی و معنوی ترجیح داده‌اند.

منصوری سپس گفت: نیروی انتظامی با ماموریت چند وجهی خود در رفت و آمد جاده‌ای، تأمین امنیت شهرها، تأمین امنیت مرزها، مبارزه با ناامنی‌های داخلی و تأمین امنیت روانی جامعه و دیگر حوزه‌ها خدمات ارزشمند و اثرگذاری دارد.

گفتنی است سردار رحیمی نیز در این جلسه با اشاره به امنیت مطلوب تهران برای محسن منصوری در سمت استاندار تهران آرزوی موفقیت کرد.