شهرخبر

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی عروج سردار جانباز حاج حسین صفری


پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی عروج سردار جانباز حاج حسین صفری

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی درگذشت سردار و جانباز سرافراز «حاج حسین صفری» را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،  به مناسبت عروج آسمانی سردار سرافراز و مجاهد فی سبیل اللّه «حاج حسین صفری» جانباز  70 درصد، سرلشکر  حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی سردار سرافراز اسلام و مجاهد فی سبیل اللّه " حاج حسین صفری " جانباز  70 درصد ، قطع عضو و نابینا به علت ابتلا به بیماری کرونا ، که سالها در اوج اخلاص و تواضع نقش آفرین مومن و مصمم عرصه های خدمت به انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران بود ،موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

او در زمره اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی می درخشید ، وجودش همگان را با یاد شهدا همراه می ساخت و عطر دل انگیز فداکاری و وفاداری در راه خدا را در فضا منتشر می کرد.

همت سترگ و تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه وی در همراهی ، حمایت  و پشتیبانی از یاران صدیق و شریف  انقلاب در سنگر مشاورت  فرماندهی کل سپاه در امور ایثارگران آنهم در شرایط ناشی از تحمل سختی های فراوان دوره جانبازی که زبان از ترسیم و تبیین آن قاصر است ، برای همیشه ماندگار و الهام بخش میراث داران شهیدان و جانبازان تاریخ ساز میهن اسلامی خواهد بود .

به روح بلند آن تربیت یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می فرستم و با تسلیت فقدان وی به خانواده و بازماندگان معظم و علاقه‌مندان سوگوار او و جانبازان سرافراز از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن عزیز به عرش پیوسته رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیهم السلام و برای آحاد مصیبت دیدگان ارجمند به ویژه جانبازان حبیب و شیفته فقید  سعید ، صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثبات قدم  مسئلت می کنم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/