شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ورزشگاه#هلند

واکنش‌ها به فرو ریختن بخشی از ورزشگاه خانگی نایمخن/ مصدومی بر جای نماند + فیلم


واکنش‌ها به فرو ریختن بخشی از ورزشگاه خانگی نایمخن/ مصدومی بر جای نماند + فیلم

شب گذشته اتفاقی غیرمنتظره فوتبال هلند و لیگ باشگاهی اردویژه را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ویسته شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته نهم از سطح اول فوتبال باشگاهی هلند موسوم به اردویژه موفق شد به لطف گل دقیقه 16 فردریکسن با نتیجه یک بر صفر میزبان خود اِن‌ای‌سی نایمخن را شکست دهد و به رده ششم جدول صعود کند.

پس از این بازی بازیکنان تیم ویتسه به سمت بخشی از ورزشگاه «گوفراشتادیون» رفتند که هواداران‌شان در این بازی خارج از خانه برای حمایت از آنها در آنجا حضور داشتند و به شادی با آنها پرداختند. در حین همین شادی بابت این پیروزی بود که بخشی از سکویی که هواداران ویتسه در حالا بالا و پایین پریدن روی آن بودند، فرو ریخت اما با توجه به اینکه این سکو از زمین ارتفاع کمی داشت، اتفاق خیلی جدی رخ نداد و مصدومی هم برجای نماند.  

هوبرت برولز شهردار شهر نایخمن در واکنش به این اتفاق در گفت‌وگو با روزنامه هلندی «تلگراف» گفت: بابت اتفاقی که در ورزشگاه «گوفراشتادیون» افتاد خیلی شوکه شدم. خوشبختانه تا جایی که من می‌دانم، کسی مصدوم نشده است. می‌خواهم هر چه سریعتر بررسی‌هایی در مورد اتفاق رخ داده، صورت بگیرد.

یکی از هواداران تیم فوتبال ویتسه هم در رابطه اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و همه به اتوبوس (جهت بازگشت به شهر خود)‌ بازگشته‌ایم، اما لحظه‌ شوکه‌ کننده‌ای بود. همه در سلامت به خانه باز می‌گردیم. ما این بازی را بردیم و این از هر چیز مهمتر است.

فیلم فرو ریختن بخشی از این ورزشگاه را در زیر می‌بینید:

 

اردویژه هلند ,

 

انتهای پیام/