شهر خبر

اختصاصی/مراجعه سالانه 2.5 میلیون نفر به مراکز درمانی شهرداری/ اعلام تعرفه خدمات درمانی 

اختصاصی/مراجعه سالانه 2.5 میلیون نفر به مراکز درمانی شهرداری/ اعلام تعرفه خدمات درمانی 

مدیرعامل شرکت شهرسالم با اشاره به مراجعه سالانه 2.5 میلیون نفر به مراکز درمانی شهرداری گفت:  تعرفه خدمات درمانی در مراکز شرکت شهر سالم تعرفه مراکز درمانی عمومی غیردولتی است.

دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز، درباره فعالیت مراکز شرکت شهرسالم در شرایط کرونایی اظهار داشت: در شرایط کرونا در پیک پنجم شرکت شهرسالم مجوز بستری موقت برای تزریق رمدیسیور گرفت و 9 مرکز درمانی ما زیر پوشش تزریق رمدیسیور بود.

وی افزود:‌در پیک پنجم بیش از 2 هزار نفر تزریق رمدیسیور برای آنهلا انجام گرفت و موفق به درمان این افراد شدیم.

مدیرعامل شرکت شهرسالم خاطرنشان کرد:‌این مسأله بار زیادی از دوش داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها که با حجم زیادی از بیماران کرونایی مواجه بودند برداشت از طرفی از سرگردانی بیماران کاست و شیوع بیشتر بیماری را گرفت که در حال حاضر نیز مجموعه اقدامات به صورت کامل در حال انجام است.

چوبینه از مراجعه سالانه بیش از 2.5 میلیون نفر به مراکز درمانی شرکت شهرسالم خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا مراجعات غیر اورژانسی به مراکز درمانی شرکت شهرسالم کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این شرکت در موضوع واکسیناسیون همکاری‌های لازم را انجام داده و اقدامات همچنان در دستور کار و اجرا شدن است.

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: تعرفه خدمات درمانی در مراکز شرکت شهر سالم تعرفه مراکز درمانی عمومی غیردولتی است و همین موضوع مقرون به صرفه بودن سبب استقبال شهروندان جهت مراجعه به مراکز درمانی مربوطه در شهرداری شده است.