شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#تیم ملی کشتی#کشتی فرنگی

علیزاده: به دنبال رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم/ موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد


علیزاده: به دنبال رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم/ موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تاکید کرد که تیمش از نظر فنی، بدنی و روحی شرایط مساعدی دارد و آنها به دنبال رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستند.

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر اینکه نتایج تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان روی نفرات اعزامی به پیکارهای امیدهای جهان تاثیر خواهد داشت، گفت: تمام تلاش مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه حاصل شود. قطعا نتیجه‌ای که در نروژ به دست آمد روی کار ما هم خیلی تاثیر خواهد داشت، آنها علاوه بر اینکه خیلی با بردهای‌شان خوشحال‌مان کردند، انگیزه زیادی به ما دادند، خود من خیلی از این موفقیت انرژی گرفتم. البته قبل از اعزام تیم هم روی موفقیت بچه‌ها خیلی حساب می‌کردیم و دور از دسترس نبود.

وی ادامه داد: تیمی که به قهرمانی جهان رفت، تیم خوبی بود. همه نفرات خیلی تلاش کرده و زحمت کشیده بودند. من خودم 6-7 ماهی در اردو بودم چون یک سری از بچه‌های امید در قالب بزرگسالان تمرین می‌کردند. 

علیزاده که سال 2019 نیز هدایت تیم ملی امید را در جهانی برعهده داشت، در مورد شرایط اردویی شاگردانش تصریح کرد: دومین اردوی 12 روزه ماه شنبه 24 مهر به پایان رسید و بعد از سه روز استراحت مجددا تمرینات از روز 28 مهر استارت می‌خورد که به اعزام منتهی خواهد شد.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور اعضای کادرفنی‌اش در جهانی صربستان گفت: خیلی از مربیان سازنده طی ماه‌های اخیر تیم‌ها را در مسابقات برون مرزی و جهانی رده‌های مختلف همراهی کرده‌اند. داود گیل نیرنگ، فرزاد ایمان علیزاده، مهدی علیزاده از استان قم و سینا طالب طالبوند در صربستان ما را همراهی می‌کنند و از 4 مربی اعزامی، 3 نفر مربی سازنده هستند.

وی در مورد وضعیت آمادگی تیم اعزامی به جهانی امیدها تاکید کرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امسال تیم ما کاملا متفاوت هست، تنها مهدی حسن‌نژاد دوره قبل بوده که برنز امیدهای جهان را گرفت، بقیه نفرات بار اول شان هست که در امیدها کشتی می‌گیرند. البته خیلی‌ها مدعی بزرگسالان هستند. یکی دو کشتی‌گیر مصدوم داریم که ان‌شاءالله تا روز مسابقه مصدومیت‌شان برطرف می‌شود.

علیزاده که سال 2019 با تیم‌های ملی نوجوانان و امیدها قهرمان جهان شد، در خاتمه گفت: سری پیش مسابقات جهانی امید واقعا سطح بالایی داشت ولی تیم ما اول شد. همه تیم‌ها با تمام امکانات و تمام مربیان تیم‌های بزرگسالان‌شان آمده بودند و کسب نتیجه خیلی برای‌شان مهم بود. ما هم به صربستان می‌رویم که دست پر برگردیم. در این مدت تمام تلاش‌مان را به کار بستیم و به لحاظ بدنی، فنی و روحی روی بچه‌ها کار کردیم تا یک اتفاق خوب دیگر را برای کشتی رقم بزنیم.



انتهای پیام/